شناسهٔ خبر: 66770778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شیراز

رئیس‌جمهوری که دور از حواشی بود

زهرا عسگری

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شیراز با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان گفت: از زمان انتخابات ریاست جمهوری، هر جا که دقیق شویم، ایشان از حواشی به دور بوده و به اصل قضیه پرداخته است.

صاحب‌خبر -

به مناسبت شهادت رئیس جمهور کشورمان، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، شهید جمهور و جمعی از یاران و همراهان صدیقش، شهدای خدمت امروز، ۳۱ اردیبهشت‌ماه مراسم تجمعی در مقابل پردیس دانشگاه شیراز برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شیراز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایسنا گفت: متاسفانه حادثه سقوط بالگرد ریاست جمهوری، دل مردم ایران را به درد آورده است. امروز به همین مناسبت در دانشگاه شیراز، به همت تشکل‌های دانشجویی، تجمعی در گرامیداشت ایشان و عرض تسلیت به بازماندگان و ملت شریف ایران و جامعه دانشگاهی برگزار شد.

حامد تقوایی افزود: همان‌طور که رهبری فرمودند آیت‌الله رئیسی، مردی خستگی‌ناپذیر بودند. ایشان در بحث خدمت به مردم با پشتکار و تلاش برای رفع مشکلات، به صورت شبانه‌روزی فعال بود.

وی ادامه داد: همه ما شاهد بودیم در سفرهای استانی در مناطقی حضور یافت که شاید هیچ یک از مسئولان نرفته بودند. به همت ایشان و ورودی که شخصاً داشت، پروژه‌های ناتمام به سرانجام رسید و این یک اتفاق مهم و بزرگ است که بسیاری از مشکلات با همت ایشان حل شد.

تقوایی با بیان اینکه در دوران ۳ ساله ریاست جمهوری ایشان شاهد بهبود اوضاع مملکت بودیم، تصریح کرد: بالاترین اجری که خداوند می‌توانست به خاطر خدمات ایشان چه در دوران ریاست جمهوری و چه مسئولیت‌های قبلی بدهد، این بود که این خادم الرضا(ع) در شب میلاد امام رضا (ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی با مخاطب قرار دادن جامعه دانشجویی بیان کرد: ما به عنوان دانشگاهیان، حتما روحیات ایشان را مدنظر قرار خواهیم داد و همان‌طور که تلاش و همت ریاست جمهوری را دیده‌ایم، الگوبرداری خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شیراز افزود: ایشان یکی از افرادی بود که از حواشی دوری می‌کرد، از زمان انتخابات ریاست جمهوری، هر جا دقیق شویم، ایشان از حواشی به دور بود و به اصل قضیه و حل مشکلات مردم پرداخته است.

وی تصریح کرد: دانشگاهیان باید در ابعاد مختلفی که می‌توانند ورود کرده تا ان‌شاءالله بتوانند مسیر این بزرگوار را ادامه دهند.

انتهای پیام

نظر شما