شناسهٔ خبر: 66770695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم بزرگداشت شهادت خادم‌ الرضا (ع) در سبزوار و فیروزه

مراسم بزرگداشت شهادت خادم‌ الرضا (ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان انقلابی اش در دانشگاه حکیم سبزواری و حسینیه شهر فیروزه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم بزرگداشت شهادت خادم ملت ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان انقلابی ایشان با حضور پرشور جامعه دانشگاهی حکیم سبزواری برگزار شد.


ایمانی خواه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حکیم سبزواری در این مراسم با یادآوری خصوصیات دولت مردمی شهید آیت الله رئیسی گفت: مردمی بودن و کار برای مردم مهمترين خصوصیت این دولت بود و برای همیشه در اذهان مردم کشورمان نقش خواهد بست.


در این مراسم جمعی از دانشجویان عراقی دانشگاه حکیم ضمن قرائت بیانیه ای این ضایعه دردناک را به مقام معظم رهبری و مردم ایران و دانشگاهیان تسلیت عرض کردند.

 

مراسم بزرگداشت شهادت خادم‌ الرضا (ع) در سبزوار و فیروزه مراسم بزرگداشت شهادت خادم‌ الرضا (ع) در سبزوار و فیروزه مراسم بزرگداشت شهادت خادم‌ الرضا (ع) در سبزوار و فیروزه مراسم بزرگداشت شهادت خادم‌ الرضا (ع) در سبزوار و فیروزه مراسم بزرگداشت شهادت خادم‌ الرضا (ع) در سبزوار و فیروزه مراسم بزرگداشت شهادت خادم‌ الرضا (ع) در سبزوار و فیروزه

 

مراسم شهادت آیت الله رئیسی در فیروزه

مراسم یاد بود رییس جمهور شهید با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه شهر فیروزه برگزار شد. 


قرائت فاتحه، تلاوت قرآن و قرآن خوانی به یاد رئیس جمهور شهید و همراهان او  و مداحی از برنامه های این مراسم بود.

 

مراسم بزرگداشت شهادت خادم‌ الرضا (ع) در سبزوار و فیروزه مراسم بزرگداشت شهادت خادم‌ الرضا (ع) در سبزوار و فیروزه مراسم بزرگداشت شهادت خادم‌ الرضا (ع) در سبزوار و فیروزه مراسم بزرگداشت شهادت خادم‌ الرضا (ع) در سبزوار و فیروزه مراسم بزرگداشت شهادت خادم‌ الرضا (ع) در سبزوار و فیروزه

نظر شما