شناسهٔ خبر: 66770424 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

لغو همه امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد. سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمد جمالی با تسلیت شهادت رئیس جمهور مجاهد و خستگی ناپذیر ملت ایران و همراهان شهیدش در سانحه هوایی ورزقان افزود: به همین مناسبت همه امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد. 

وی با اشاره به اینکه ۲۹۵ حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات نهایی خرداد ماه در استان پیش بینی شده است افزود: از این تعداد ۱۲۴ حوزه برای پایه دوازدهم ، ۸۶ حوزه برای پایه یازدهم و ۸۵ حوزه هم برای پایه دهم در نظرگرفته شده است.

جمالی اضافه کرد: مرجع اطلاع رسانی در این خصوص پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.gov.ir، کانال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش و استان در شبکه شاد، به آدرس https://shad.ir/officialmedu، رسانه ملی و ادارت کل آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها و مناطق می‌باشد.

وی با تشریح تعداد دانش آموزان شرکت کننده در امتحانات نهایی امسال در استان گفت: در امتحانات نهایی خرداد ماه قریب به ۴۰ هزار نفر در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام 

نظر شما