شناسهٔ خبر: 66769848 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لغو مراسم جشن ثبت جهانی کاروانسرای بیستون و مسابقات ورزشی

مراسم جشن ثبت جهانی کاروانسرای بیستون و تمام مسابقات ورزشی در کرمانشاه به دلیل شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان لغو شد.

صاحب‌خبر -

داریوش فرمانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی استان کرمانشاه از لغو مراسم جشن بزرگ ثبت جهانی کاروانسرای بیستون خبر داد و گفت : به دلیل شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و همراهانشان در سانحه سقوط بالگرد، مراسم ثبت جهانی کاروانسرای بیستون که قرار بود عصر امروز (۳۱ اردیبهشت) برگزار شود، لغو شد. 

وی افزود: کاروانسرای بیستون ۲۶ شهریور سال گذشته به همراه ۵۳ کاروانسرای تاریخی دیگر از ۲۴ استان کشور در قالب پرونده‌ای تحت عنوان «کاروانسرا‌های ایرانی» به ثبت جهانی رسید و قرار بود عصر امروز (دوشنبه) با حضور جمعی از مسئولین وزارت میراث فرهنگی و مسئولین استانی مراسمی جشن به همین منظور در محل این کاروانسرا برگزار شود که لغو شد.

به گفته این مسئول، این مراسم احتمالا در زمان دیگری برگزار می‌شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از لغو تمام مسابقات ورزشی در کرمانشاه به دلیل شهادت آیت الله رئیسی خبر داد.

منوچهر حاتمی با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد، اظهارکرد: در این راستا تمام مسابقات ورزشی این هفته در سطح استان لغو خواهد شد. 

وی افزود: تمام دیدار‌های ورزشی، رویداد‌ها و برنامه‌های ورزشی استان کرمانشاه که قرار بود امروز (۳۱ اردیبهشت) و این هفته برگزار شود، به تعویق افتاد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام کرد: زمان برگزاری مسابقات و برنامه‌های ورزشی استان متعاقبا اعلام خواهد شد .

نظر شما