شناسهٔ خبر: 66769673 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم عزاداری مردم مشهد در سوگ رئیس‌جمهور برگزار شد

مردم مشهد با طی مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی، در سوگ از دست دادن رئیس‌جمهور خود عزاداری کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مراسم تجمع مردم مشهد در فراق رئیس‌جمهور فقید، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانشان در میدان بسیج برگزار شد.

جمعی از مردم مشهد با حضور در میدان بسیج و با در دست داشتن عکس‌هایی از شهید رئیسی، ضمن عرض تسلیت برای این مصیبت به مقام معظم رهبری و خانواده شهدای بالگرد، در غم از دست دادن رئیس‌جمهور خود سوگواری کردند.

این مراسم با ذکر مصیبت اهل بیت و مداحی امام حسین (ع) همراه بود. تجمع‌کنندگان در حالیکه شعار «حیدر حیدر» سرمی‌دادند، با طی مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر، وارد بارگاه منور رضوی (ع) شدند.

قرائت دعای توسل، قرائت فاتحه برای شهدای حادثه بالگرد، مداحی اهل بیت و سخنرانی در مورد ویژی‌های شخصیتی مرحوم آیت‌الله رئیسی، از برنامه‌های این تجمع در حرم مطهر بود.

 

مراسم عزاداری مردم مشهد در سوگ رئیس‌جمهور برگزار شد مراسم عزاداری مردم مشهد در سوگ رئیس‌جمهور برگزار شد مراسم عزاداری مردم مشهد در سوگ رئیس‌جمهور برگزار شد مراسم عزاداری مردم مشهد در سوگ رئیس‌جمهور برگزار شد مراسم عزاداری مردم مشهد در سوگ رئیس‌جمهور برگزار شد مراسم عزاداری مردم مشهد در سوگ رئیس‌جمهور برگزار شد

نظر شما