شناسهٔ خبر: 66769607 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

آیت‌الله رشاد شهادت امام جمعه تبریز را تسلیت گفت

رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران شهادت آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله رشاد، شهادت امام جمعه تبریز را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله علی اکبر رشاد، رئیس و مؤسس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به مناسبت شهادت نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز پیام تسلیتی را منتشر کرد.

متن پیام آیت‌الله رشاد به شرح زیر است:

«وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ»

عروج مظلومانه‌ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب و مردمی تبریز، عالم مجاهد، حضرت آیت‌الله آل هاشم (قدّس الله نفسه الزکیه) مایه‌ی تاسف و تأثر شد. او با رفتار فروتنانه و توام با خلوص و صمیمیت با اقشار گوناگون و زیست زاهدانه محبوب دل مردم شد و الگویی کامیاب از امامت جمعه صالح و مردمی را پیش روی روحانیون همتراز و همگن خویش قرارداد. فقدان او مایه‌ خسارت معنوی جبران‌ناپذیری در جامعه‌ حوزوی و دانشگاهی و طبقات جوان آن خطه‌ شهیدپرور است. الحق جز شهادت سرنوشتی سزاوار این روحانی متواضع و متخلّق نبود: «الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ طُوبَى لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ».

اینجانب این واقعه‌ی مولمه را به محضر مبارک حضرت بقیة‌الله(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(دام ظله الوارف)، ارکان حوزه علمیه آذربایجان شرقی و مردم غیور آن سامان و والد بزرگوار و خانواده محترم و ارادتمندان آن راحل رستگار تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای آن شهید مغفرت و علو مرتبت مسالت می‌کنم. 

حشره الله مع سید الشهداء و الأحرار و اصحابه الأبرار و اسکنه فسیح جنانه.

انتهای پیام

نظر شما