شناسهٔ خبر: 66769461 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خدمات خالصانه آیت الله رییسی به مردم، آبروی نظام شد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: خون سیدالشهدای خدمت باعث جهش در پیشرفت انقلاب اسلامی خواهد شد، اخلاص و معجره خدمت آیت‌الله رئیسی آبروی نظام شد. مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: خون سیدالشهدای خدمت باعث جهش در پیشرفت انقلاب اسلامی خواهد شد، اخلاص و معجره خدمت آیت‌الله رئیسی آبروی نظام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین عصر امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در مراسم گرامیداشت شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد، اظهار کرد: این شهید والامقام هیچ‌گاه در برابر شدیدترین تحریم‌ها و فشارها از دشمن نترسید، عقب‌نشینی نکرد و تسلیم نشد و لحظه لحظه ایمان و جهادش بیشتر شد.

حجت الاسلام گرزین بیان کرد: مومنین مردان مردی هستند که در عهدی که بستند صادق‌الوعد هستند و تا پای جان در راه ولایت می‌ایستند برخی از این افراد خون خود را تقدیم خدا می‌کنند آنقدر پایمردی می‌کنند تا تحقق وعده خدا انجام شود.

گرزین با بیان اینکه پاداش انسان‌های صادق‌الوعد را خدا با دست خودش عطا می‌کند، تصریح کرد:  چه مزدی بالاتر از شهادت و مرگ در راه خدمت به خدا و دین خداست.

وی خطاب به کسانی که خادم‌الرضای شهید را به نقد مغرضانه و طعنه غیرمنصفانه متهم کردند، گفت: امیدوارم که با شهادت این مرد بزرگ متوجه اشتباه خودشان شده باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه بنا به وعده خدا، خون شهید همیشه معجزه می‌کند، بیان کرد: شهدا مظهر قدرت اسلام هستند خون است الله رئیسی کاری کارستان کرد.

گرزین ادامه داد: اگر خون شهید حاج مصطفی خمینی مسیر انقلاب اسلامی را تضمین کرد و تردیدها را از دل برخی افراد از بین برد و منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد، اگر خون شهید بهشتی انقلاب اسلامی را در ریل خود قرار داد و خون شهدای بزرگ و دانشمند هسته‌ای کشورمان و خون سردار جبهه مقاومت پیروزهای بزرگی نصیب ملت ایران کرد، شهید ابراهیم رئیسی نیز وقتی دید هجمه‌هایی علیه افکار عمومی زیاد شده با تقدیم جانش کاری کارستان کرد.

وی با اشاره به اینکه «سید ابراهیم رئیسی» سیدالشهدای خادمان انقلاب اسلامی ایران است، خون این شهید عزیز نظام محاسباتی خیلی افراد را تنظیم کرد تا دوباره به ریل انقلاب برگردند این برکت خون شهید سیدالشهدای خدمت است.

گرزین بیان کرد: خون سیدالشهدای خدمت باعث جهش در پیشرفت انقلاب اسلامی خواهد شد، اخلاص و معجره خدمت آیت‌الله رئیسی آبروی نظام شد.

انتهای پیام/

نظر شما