شناسهٔ خبر: 66769290 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

«مردمی بودن» و «خستگی ناپذیری» از ویژگی های آیت الله رییسی بود

بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: «مردمی بودن»، «ولایی بودن» و «خستگی ناپذیری» از ویژگی های آیت الله رییسی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی عصر دوشنبه در مراسم تجمع عزاداران به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی که در مزار شهدای بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: هنر امام (ره) تربیت افرادی چون آیت الله شهید رئیسی و ترویج فرهنگ استکبار ستیزی و خدمت به مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان‌کرد: امروز می‌بینیم که لباس شهادت به قامت سید محرومان آیت الله رئیسی و امام جمعه تبریز حجت الاسلام آل هاشم به عنوان مردمی‌ترین امام جمعه و جناب امیر عبدالهیان برازنده شده است

سالاری مکی ادامه داد: به تعبیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انسان باید شهید زندگی کند تا شهید شود و برای برخی از افراد حیف است که در بستر بیماری و … جان خود را از دست بدهند.

وی با بیان اینکه مجالس روز میلاد امام رضا (ع) تبدیل به مجالس یادبود خادم امام رضا (ع) شد، افزود: آیت الله رئیسی به دورترین مناطق کشور رفت تا بتواند قدمی در راستای رفع مشکلات کشور بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم با آمریکا مبارزه کنیم باید به مردم خدمت داشته باشیم، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه خود به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی واژه «خستگی ناپذیر» را بیان کردند و این صفت را شایسته ایشان داشتند.

سالاری مکی ادامه داد: نقل شده است که ایشان بخشی زیادی از حقوق خود را به نیازمندان و محرومان می‌دادند که یک نقطه قابل توجه و تأمل است.

وی با تأکید بر اینکه آیت الله رئیسی به عنوان یک انسان کریم و گوش به فرمان ولایت بودن شناخته می‌شد، یادآور شد: خدمات ایشان به محرومان در دوران خدمت در آستان قدس رضوی نیز فراموش نشدنی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: هیچکدام از مسولیت‌ها باعث نشد که آیت الله رئیسی مردمی بودن را فراموش کند و در بین مردم روستاهای مرزی نیز حضور داشت و این رفتار از عمق نگاه ایشان برمی‌خواست.

نظر شما