شناسهٔ خبر: 66769247 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

حجت‌الاسلام صادقی:

همه تصمیمات و اقدامات آیت‌الله رئیسی در مسیر ولایت بود

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه، با بیان اینکه در طول سالیان خدمت آیت‌الله رئیسی شاهد کارها، تصمیمات و اقدامات ایشان بودم، گفت: همه تصمیمات و اقدامات ایشان در خط ولایت فقیه بود.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی، در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و در توصیف شخصیت ایشان گفت: شهادت در راه خدمت به خلق خدا و اسلام و انقلاب توفیقی بود که رئیس جمهور مردمی ما به فیض آن نائل آمد.

به گزارش مهر، وی با اشاره به شهادت چند نفر از نیرو‌های خدوم و انقلابی در حادثه دلخراش سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، تصریح کرد: در این حادثه تلخ و دلخراش متأسفانه رئیس جمهور، امام جمعه تبریز، وزیر محترم امور خارجه، استاندار خدوم آذربایجان شرقی و ۳ نفر از کادر پرواز و محافظان رئیس جمهور در راه خدمت به خلق خدا به شهادت رسیدند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه ادامه داد: این واقعه حادثه بسیار سنگین و تاسف‌باری است و همه مردم ایران از این حادثه به شدت متأثر هستند.

وی با تبریک و تسلیت این حادثه به ساحت مقدس حضرت، ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبر معظم انقلاب یکی از یاران خدوم خود را از دست دادند. شهید آیت‌الله رئیسی کسی بود که به خوبی در مسیر سیاست‌های کلی نظام به حرکت می‌کرد و با جدیت و تلاش شبانه‌روزی در خدمت مردم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب بیش از همه ما از این حادثه متأثر هستند و از خداوند متعال می‌خواهیم که به ایشان، ملت ایران و خانواده گرامی این شهدا صبر و اجر عنایت فرماید.

آیت‌الله رئیسی همواره مطیع امر رهبری بود

وی، ولایت‌مداری را مهم‌ترین ویژگی شخصیتی آیت الله رئیسی برشمرد و خاطر نشان کرد: ایشان چه زمانی که در قوه قضائیه مشغول به کار بودند و چه زمانی که در کسوت ریاست جمهوری حضور داشتند همواره مطیع امر رهبری بودند و این بارزترین ویژگی ایشان بود.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه با بیان اینکه در طول سالیان خدمت آیت‌الله رئیسی، شاهد کارها، تصمیمات و اقدامات ایشان بودم، عنوان کرد: می‌توان گفت همه تصمیمات و اقدامات ایشان در خط ولایت بود چرا که خدمت مسئولان وقتی ارزشمند است که در مسیر ولایت باشد.

وی افزود: مسئولان نیز باید همین مسیر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی در طول ۴۰ سال تلاش خود در نظام اسلامی، شبانه‌روزی و بدون خستگی خدمت می‌کرد. این خدمات بسیار ارزنده است و ان‌شالله مورد قبول حضرت حق قرار بگیرد.

وی همچنین با اشاره به خدمات ارزشمند شهید حسین امیر عبدالهیان به نظام اسلامی، گفت: این شهید والامقام در زمان خدمت خودشان سعی کرد روابط کشور را با سایر ملل بهبود ببخشند و توفیقات زیادی را نیز در کارنامه خود ثبت و ضبط کرده است.

لزوم حفظ وحدت و انسجام ملی

وی با تاکید بر حفظ انسجام و وحدت ملی در شرایط کنونی، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران از زمان شکل‌گیری تاکنون طوفان‌های بزرگ‌تری را نیز از سر گذرانده و کشتی پرتلاطم انقلاب به راحتی از این طوفان‌ها عبور کرده است، اما آنچه که اهمیت دارد این است که همه ما باید در فضای حقیقی و مجازی تلاش کنیم صدای واحد ملت ایران، حمایت و اطاعت از مقام معظم رهبری باشیم.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه ادامه داد: به لطف الهی و با وجود قوانین جامعی که داریم، رهبر معظم انقلاب سکان‌دار این نظام و این انقلاب هستند و جای هیچ نگرانی نیست و مردم شریف و با عزت ایران با همبستگی و وفاق ملی این اتفاق را نیز از سر خواهند گذراند.

وی افزود: در شرایط موجود دولت باید با قوت و قدرت به کار خود ادامه دهد و ما نیز در قوای دیگر با تمام توان تلاش می‌کنیم تا خدمات بیشتری به مردم ارائه کنیم تا هیچ‌گونه خلائی برای مردم احساس نشود.

نظر شما