شناسهٔ خبر: 66769184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه کرمانشاه در اجتماع امام رضایی‌ها:

«شهید رئیسی» فرهنگ کار و تلاش را در کشور ماندگار کرد

زهرا مرادی

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با حضور انبوه کرمانشاهیان سوگوار از شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم که عصر امروز(۳۱ اردیبهشت) در چهارراه بسیج کرمانشاه برگزار شد، گفت: شهادت جایگاهی است که نظیر ندارد و این که پایان عمر بنده‌ای به شهادت ختم شود، نهایت عاقبت بخیری است.

امام جمعه کرمانشاه با تسلیت شهادت آیت‌الله رییسی و همراهانش و با بیان اینکه انقلاب اسلامی از همان ابتدای تاسیسش تا به امروز چنین صحنه‌هایی را مکرر به خود دیده، گفت: از دست دادن مسئولان خدومی که تمام عمر خود را صرف بندگی خدا کرده بودند در این نظام کم نبوده و شهادت شهید رئیسی هم پایان این راه نخواهد بود.

وی ادامه داد: ایران اسلامی ملتی با سرمایه‌های بسیار بزرگ به ویژه در عرصه نیروی انسانی بوده که چهره های خدوم و انقلابی و ولایی زیادی دارد که این مسیر نورانی را همچنان ادامه می دهند و با هر شهادتی مسیر رشد و تعالی کشور  با سرعت بیشتری سپری خواهد شد.

وی در ادامه از شهید رئیسی به عنوان مجاهدی خستگی‌ناپذیر یاد کرد که با شهادتش آنچنان الگویی برای خدمت و اداره کشور خلق کرد که از این پس هر کس بخواهد رئیس جمهور شود، الگو و اسوه تمام عیاری به نام شهید رئیسی برای خدمت‌رسانی به مردم خواهد داشت.

غفوری با بیان اینکه شهید رئیسی فرهنگ کار و تلاش را در کشور ماندگار کرد، ادامه داد: شهید رئیسی شبانه روز به مردم و محرومان خدمت کرد و همانطور که حاج قاسم شهید برای دشمن خطرناک‌تر از حاج قاسم زنده است، شهید رئیسی هم در عرصه خدمت رسانی به مردم و محرومان توانمندتر از آیت الله رئیسی خواهد بود.

وی هم چنین به شهادت وزیر امور خارجه کشورمان اشاره و تصریح کرد: امیرعبداللهیان هم تبدیل به الگویی تمام عیار برای دیپلماسی ولایی و حزب الهی در کشور شد و بعد از این دیگر کسی نخواهد  توانست مشی دیگری‌ پیشه کند.

ادامه این مراسم با مداحی حاج ابوذر روحی و نوحه سرایی و ماتم کرمانشاهی ها در سوگ رئیس جمهور شهیدمان همراه بود.

از جلوه های این مراسم می توان به نواخته شدن چمری(موسیقی محلی کردها) و مویه وسوگواری بانوان کرد حاضر در مراسم اشاره کرد که سوگ کرمانشاهیان را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام

نظر شما