شناسهٔ خبر: 66769005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس نمایندگی جامعه المصطفی در خراسان:

شهید رئیسی عالم مجاهد و خستگی‌ناپذیر بود

حوزه/ رئیس جامعه المصطفی خراسان در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همرانشان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح، رئیس جامعة المصطفی خراسان در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

« وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ »

با تاسف وتاثر فراوان، خبر شهادت مظلومانه رئیس جمهور انقلابی، ولایت مدار و خدوم کشورمان حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی طاب ثراه، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی حجت‌الاسلام والمسلمین آقای آل هاشم، وزیر محترم امورخارجه جناب آقای دکتر امیر عبد اللهیان ، استاندار محترم آذربایجان شرقی جناب آقای رحمتی و سایر همراهان بزرگوار ایشان،دریافت شد.

درود و سلام الهی بر تمامی شهدای عزیز به ویژه بزرگ مردی که با ایمان، بصیرت، فداکاری و روحیه جهادی، تمام همت خود را در راه عزت واعتلای اسلام عزیز و خدمت به مردم ومبارزه با فاسدان و نااهلان، صرف نمود و عاقبت نیز جان خود را در روز ولادت باسعادت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)در این مسیر نورانی هدیه کرد.

این عالم مجاهد وخستگی ناپذیر نمونه ای ممتاز از تربیت یافتگان مکتب نجات بخش اهل بیت علیهم السلام و انقلاب اسلامی بود که فداکارانه، یاری وخدمت به مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیزم غاصب را سرلوحه خویش قرار داده بود .

این جانب به نمایندگی از سوی همکاران، اساتید و طلاب وفضلای غیر ایرانی جامعةالمصطفی در خراسان‌ این مصیبت عظیم را محضر شریف حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، حوزه های علمیه و ملت شریف ایران و تمامی علاقه مندان و آزادی خواهان جهان وخانواده مکرم ایشان بویژه نماینده معزز ولی فقیه در استان خراسان رضوی حضرت آیت الله علم الهدی دام عزه ، همسر مکرمه وفاضله آن فقید سعید که از اساتید بزرگوار مجموعه جامعه‌المصطفی می باشند و سایر بازماندگان از ان بیت شریف، تبریک وتسلیت عرض نموده و برای آن شهید سعید و همراهان، علو درجات در جوار ائمه معصومین علیهم السلام را مسالت می نمایم.

هر چند تحمل فقدان این مرد بزرگ برای همه ما تلخ وجانکاه است ولی با اتکال به ذات لایزال الهی براین باور، اعتقاد راسخ داریم که«إِنَّ مَعِیَ رَبِّی سَیَهْدِینِ» و همانگونه که پس از عروج آسمانی امام راحل عظیم الشأن (ره) این راه را پر قدرت ادامه دادیم .

امروز هم تحت لوای ولایت و زعامت مقام معظم رهبری،با استواری وبدون واهمه از شیطنت ها وتوطئه های دشمنان خبیث با چشمانی اشکبار ولی قلب هایی«کَزُبَرِ الْحَدِیدِ لَا تُزِلُّهُمُ الرِّیَاحُ الْعَوَاصِفُ وَ لَا یَمَلُّونَ مِنَ الْحَرَبِ وَ لَا یَجْبُنُونَ وَ عَلَی اللَّهِ یَتَوَکَّلُونَ وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِین»

این مسیر نورانی را تا رسیدن به آرمان های بلند اسلام ناب و انقلاب شکوهمند اسلامی ادامه خواهیم داد .

محمد رضا صالح

جامعةالمصطفی- نمایندگی خراسان

نظر شما