شناسهٔ خبر: 66768954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

شهردار قم خبر داد؛

نامگذاری یکی از معابر شهر قم به نام شهید رئیسی

قم - شهردار قم از نامگذاری یکی از معابر شهر قم به نام شهید رئیسی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد در پی حادثه تأسف بار سقوط بالگرد ریاست جمهوری و هیئت همراه، در جلسه ستادی که به منظور برنامه‌ریزی، هماهنگی، اجرا و پشتیبانی در شأن مراسم و برنامه‌های مربوط به گرامیداشت شهدا در شهرداری قم برگزار شده بود، اظهار داشت: این شهادت اجر اخروی عمری مجاهدت و تلاش در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گره‌گشایی مشکلات مردم است.

وی، آماده‌باش تمامی بخش‌های اداری، اجرایی و عملیاتی شهرداری قم را برای اجرا و پشتیبانی از مراسم و برنامه‌ها خواستار شد و افزود: تمامی توان و ظرفیت‌های شهرداری قم برای اجرای برنامه‌ها و مراسم گرامیداشت این شهدا باید به میدان آمده و مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار قم همچنین از نامگذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام شهید جمهور آیت الله رئیسی و دیگر شهدای این حادثه پس از طی مراحل اداری و تصویب شورای شهر خبر داد و عنوان کرد: لایحه نامگذاری در اسرع وقت تهیه و به شورای اسلامی شهر قم ارسال خواهد شد.

سقائیان نژاد همچنین با تأکید بر لزوم حمایت و پشتیبانی از مراسم و برنامه‌های گرامیداشت شهدا، تصریح کرد: فضاسازی سطح شهر از دیگر اموری است که باید با سرعت در مسیر اجرا قرار گرفته و فضای شهر با توجه به اندوه جامعه در فراق این شهدا تغییر کند.

نظر شما