شناسهٔ خبر: 66768720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه تایباد:

آیت الله رییسی مکتب مدیریت مردمی و ولایی را بر جای گذاشت

تایباد- امام جمعه تایباد گفت: شهید آیت الله رییسی مکتب مدیریت مردمی، انقلابی و ولایی را بر جای گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین ملکی عصر دوشنبه در جمع مردم تاییاد با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان اظهار کرد: شهید رئیسی همچون امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سه امتیاز عالم، مجاهد و انقلابی را دارا بود، این شاخصه‌های یک شخصیت تراز انقلاب است.

امام جمعه شهرستان تایباد افزود: مکتب شهید سلیمانی در مقابل جبهه جهنمی دشمن با قدرت ایستاده است و نمونه آن را می‌توان در باتلاق غزه مشاهده کرد، این مکتب شهید سلیمانی است و شهید رئیسی مکتب مدیریت مردمی، انقلابی و ولایی را بر جای گذاشت و این شاخصه‌ها باید در وجود همه رؤسای جمهور آتی کشور باشد.

وی گفت: این منش هم در داخل کشور پذیرفته شد و حتی در خارج از مرزهای کشور نیز نفوذ پیدا کرد و این درس را به مسئولان داد که اگر خط و رسم انقلاب اسلامی را ادامه دهند، مانند شهید رئیسی در دنیا ماندگار خواهند شد.

ملکی تصریح کرد: شهید رئیسی با دو بال خدمت به دین و خدمت به مردم کار خود را آغاز کرد و راهی بنیاد نهاد که هر کس در آینده رئیس جمهور شود، نمی‌تواند خارج از این نگاه حرکت کند، اگر چنین کند، مردم او را کنار خواهند زد.

نظر شما