شناسهٔ خبر: 66768704 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

پیام تسلیت مؤسسه قرآنی یمنی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان

مؤسسه قرآنی «ن» در یمن در پی شهادت رئیس جمهور ایران و همراهان در سانحه سقوط بالگرد، با انتشار پیامی این حادثه را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، مؤسسه قرآنی «ن» در یمن در پی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران و همراهان در سانحه سقوط بالگرد، با انتشار پیامی این حادثه را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم، مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهُ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا.

با کمال تأثر و اندوه خبر شهادت مجاهد سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از یاران وی را در سانحه سقوط باگرد دریافت کردیم. ما در بنیاد قرآنی «ن» این مصیبت بزرگ را با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران شریک هستیم، چرا که جمعی از مجاهدان راستگوی جبهه مقاومت و استواری را از دست دادیم که امروز خاری در چشم دشمنان است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این رهبران در حمایت از مسائل امت اسلامی و به ویژه مسئله فلسطین، مواضع شریفی داشتند. شکی نیست که شهادت آن‌ها دل‌های ما را به درد می‌آورد. جمهوری اسلامی دارای رهبری منحصربه‌فرد حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای (دام ظله) است و می‌تواند از این مصیبت بزرگ عبور کند.

مؤسسه قرآنی «ن» در ادامه پیام خود آورده است: ما یقین داریم که خون این شهدا و بزرگانی که پیش از آن‌ها به رهبری سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهید حاج ابومهدی المهندس و شهید ما، صالح الصماد، آینده‌ای روشن و امیدوارکننده را برای ما رقم می‌زند و قطعاً راه را برای شکست دشمن و سقوط او در ورطه هموار خواهد کرد. ما برای حمایت از این هدف بزرگ مسئول هستیم و باید با ظلم و ستم مقابله کنیم.

در پایان این پیام آمده است: از خداوند متعال خواهانیم که با وسعت رحمت و توانایی عظیم خود در برآوردن هر آرزویی، پایان کار ما را خوشبختی و شهادت قرار دهد، همانند آنچه که برای این بزرگان رقم خورده است.

انتهای پیام

نظر شما