شناسهٔ خبر: 66768247 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله رئیسی بارها شخصاً پیگیر رفع مشکلات حوادث مختلف بود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهید آیت‌الله رئیسی هر بار حوادثی در استان پیش‌آمد تماس می‌گرفت و پیگیری می‌کرد و می‌گفت اگر مشکلی هست بگویید خودم پیگیری کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامعلی حیدری امروز در برنامه گرامیداشت شهیدان خدمت در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد، اظهار داشت: شهادت حضرت آیت الله رئیسی و یاوران او، یک پرده دیگر از ذات انقلاب اسلامی نشان داد که امروز مردم جهان به دنبال کشف چگونگی تربیت چنین انسان‌هایی هستند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی مانند شهید رجایی مردمی و مانند شهید سلیمانی در میدان بود، عنوان کرد: ایشان در سفر به استان چهارمحال و بختیاری و دیدن استقبال تاریخی مردم در حالی که چشمانشان پر از اشک بود به بنده گفتند که مردم سنگ تمام گذاشتند و این نشان از حمایت از نظام و بیعت با رهبری دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هر بار حادثه‌ای پیش می‌آمد، آیت‌الله رئیسی پیگیر مشکلات بودند، عنوان کرد: در همین استان در این سه سال اخیر حوادث زیادی رخ داد، هر بار ایشان تماس می‌گرفت، پیگیری می‌کرد، سلام می‌رساند و می‌گفت اگر مشکلی هست بگویید خودم پیگیری کنم.

حیدری با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی همواره دغدغه مردم را داشت و در مشکلات مختلف همه امکانات کشور را بسیج کرد که مردم مشکلی نداشته باشند، گفت: ایشان با اخلاص و انسان معنوی و خدایی بود، وقتی در محراب نماز قرار می‌گرفت، تمام توجهش به خداوند متعال بود. از ارتفاعات زاگرس که عبور می‌کردیم، وقتی به آفرینش خدا و خلقت خدا نگاه می‌کرد، به پهنای صورت اشک می‌ریخت.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آیت الله رئیسی بارها در جلسات مختلف توصیه می‌کرد که انرژی‌تان را برای مسائل حاشیه‌ای نگذارید و وقت خود را برای مردم صرفاً بگذارید. دو هفته پیش خدمت ایشان بودیم، 3.5 ساعت وقت گذاشت، تمام صحبت استانداران را شنید، مشکلات مردم را شنید و وقت گذاشت برای حل آن‌ها.

حیدری با اشاره به اینکه ایشان دغدغه مردم و محرومین را داشت و همواره می‌گفت توزیع منابع به صورت عادلانه باشد، بیان کرد: به آیت‌الله رئیسی می‌گفتیم تا کی به استان‌ها سفر می‌کنید، می‌گفت آن قدر سفر می کنم تا مشکلات تمام استان‌ها برطرف شود. ایشان پرکار و خستگی‌ناپذیر بود، خستگی در مرام سیدالشهدای خدمت راه نداشت.

انتهای پیام/7540

نظر شما