شناسهٔ خبر: 66768245 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پیام تسلیت خانه های مطبوعات کشور در پی «شهادت رئیس جمهور و هیات همراه او»

صاحب‌خبر -

شفقنارسانه- خانه های مطبوعات و رسانه های کشور هر کدام در پیامی جداگانه «شهادت رئیس جمهور و هیات همراه او» را تسلیت گفتند.

به گزارش شفقنا در ادامه متن پیام خانه مطبوعات و رسانه‌های هرکدام از استان ها را بخوانید….

پیام تسلیت خانه مطبوعات و رسانه‌های ایران

«با کمال تأسف و تأثر،  این حادثه ناگوار که منجر به شهادت ایشان و همراهانشان شد، نه تنها یک ضایعه بزرگ برای خانواده‌های داغدار، بلکه یک از دست دادن بزرگ برای کل ملت ایران است. آیت الله رئیسی، که به عنوان خادم الرضا و خادم آستان قدس امام علی بن موسی الرضا شناخته می‌شدند، نمادی از اخلاص و خدمت رسانی بی‌چشمداشت به مردم بودند. ایشان به حق سید محرومان و خادم ملت ایران بودند و در قلب‌ها جایگاهی والا یافته‌اند. ما مزد خدمت صادقانه و بی‌دریغ ایشان را ستایش می‌کنیم و یاد و خاطره‌شان را گرامی می‌داریم.

اینک که پایان ماموریت ایشان در ریاست جمهوری با ولادت امام رضا (ع) همزمان شده است، می‌توان این مصادفه را نشانه‌ای از مقام والای ایشان در نزد خداوند متعال دانست. در این لحظات دشوار، دل‌هایمان با خانواده‌های داغدار، دوستان و همکاران ایشان و تمامی مردم ایران همدردی می‌کند. از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.»

پیام تسلیت خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان

«انالله و انا الیه راجعون

آنهایى که در راه خدا شهید شده‌اند مرده نپندارید، بلکه آنها زنده هستند و در پیشگاه خدا روزى مى‌خورند.  شهادت رییس جمهور محبوب و مردمی، سید مظلومان، خادم‌الرضا(ع) آیت‌الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی» و هیئت همراه ایشان، در مسیر خدمات‌ رسانی و پیشرفت کشور موجب تأثر و تألم شدید ملت ایران و همه آزادیخواهان جهان شد.

به راستی جز شهادت، چه شیوه رفتنی شایسته رئیس جمهور مردمی ایران بود که در راه خدمت، جان خود را فدای ملت ایران در کم برخوردارترین مناطق کشور کرد. بی شک خدمات ارزشمند و ماندگار ایشان در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به ویژه دوران ریاست جمهوری، همواره در اذهان مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

خدمات و تلاش‌های آیت‌الله شهید رئیسی در مناصب مختلف که همراه با سخت‌کوشی‌، پاکدستی، تواضع در برابر مردم، مبارزه با مفسدین داخلی و استکبار جهانی بود موجب این فیض عظیم گشت.  این مصیبت عظمی را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم ایشان و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نماییم.»

پیام تسلیت خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان غربی

«انا لله و انا الیه راجعون

بالگرد حامل دکتر رئیسی، رئیس جمهور جهادی، مردمی و محبوب که دیروز برای بازدید از سد خداآفرین و افتتاح چندین طرح ملی و استانی به آذربایجان شرقی رفته بود در هنگام عزیمت از این سد به مقصد پالایشگاه تبریز به علت شرایط نامساعد آب و هوایی ، دچار سانحه شد. سرانجام بامداد امروز گروه‌های امدادی مردمی و هلال احمر با استفاده از پهپادهای ایرانی ردیاب بالگرد سانحه دیده را کشف کردند. در این سانحه هوایی، رئیس جمهور و همراهان او از جمله آقای امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه،  آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز،  رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، و همچنین سرتیم حفاظت رئیس جمهور و خلبانان و کادر پرواز بالگرد به شهادت رسیدند.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد»

پیام تسلیت خانه مطبوعات و رسانه‌های خوزستان

«بسم الله الرحمن الرحیم “انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تأثر و تألم، خبر شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و خدمتگزار کشورمان و یاران وفادار ایشان در حین انجام مأموریت و خدمت به مردم شریف ایران موجب حزن و اندوه همه ما شد.

خانه مطبوعات استان خوزستان این ضایعه اسفناک و بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معزز و محترم شهیدان، هموطنان عزیز و تمامی دوستداران ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نماید.

بی‌شک، خون پاک این شهیدان والامقام، همچون چراغی فروزان، راه خدمت و فداکاری را برای نسل‌های آینده روشن خواهد نمود و یاد و خاطره ایشان همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند. از خداوند متعال برای این عزیزان، علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.»

پیام تسلیت خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت جانگداز آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی، پرتلاش، خادم‌الرضا(ع) ، آیت الله سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه مردمی تبریز، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی استاندارجهادی ، متدین و مردمی آذربایجان شرقی که در راه وفای به عهد خویش و با هدف خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران ، بر اثر سانحه بالگرد، در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریزبه درجه رفیع شهادت نائل آمدند، تابلوی زیبایی از خدمت به خلق را برای همیشه در تاریخ ایران به یادگار گذاشتند.

خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان شرقی این ضایعه دردناک را پیشگاه امام زمان(عج)، رهبرمعظم و فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، بازماندگان و خانواده های محترم آن مرحومان، ملت بزرگ ایران و مردم غیور و قدرشناس تبریز و آذربایجان تسلیت عرض نموده و برای عزیزان از دست رفته آرزوی علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل از خدای متعال آرزومندیم.»

تسلیت خانه مطبوعات مازندران: «آه از غمی که تازه شود با غمی دگر»

« با نهایت تأسف و تأثر، خبر ناگوار شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران در حین انجام وظیفه و خدمت به مردم عزیز کشورمان، موجب اندوه فراوان گردید. آیت الله رئیسی، بعنوان خادم آستان قدس حضرت رضا علیه السلام، تا آخرین لحظات خدمت مقدس خود با اخلاص و تعهدی بی‌پایان در راه اعتلای ایران و خدمت به محرومان و مستضعفان قدم برداشتند.  ایشان در طول دوران خدمت الگویی از صداقت و ایثار بودند و با تکیه بر اصل خدمتگزاری همواره در راه اعتلای ایران اسلامی کوشیدند.

 خانه مطبوعات و رسانه های استان مازندراناین حادثه جانکاه را محضر امام عصر( عج) ، مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای ( حفظه الله ) ، خانواده معزز ایشان و شهدای همراه و ملت بزرگ و شریف ایران تسلیت عرض می‌نماید.

رجای واثق داریم با مدد و لطف الهی و رهبری حکیم و فرزانه و وفاداری همیشگی ملت بزرگ ایران ، کشتی انقلاب همچون گذشته با صلابت و اقتدار به مسیر پر افتخار خود ادامه خواهد داد».

نظر شما