شناسهٔ خبر: 66768051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

کارشناس مسائل سیاسی:

همه همّ و غم حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مردم بود

حوزه/ حجت الاسلام طالب پور گفت: همه همّ و غم حجت الاسلام و المسلمین رئیسی مردم بود و برای خدمت و افتتاح سدی که می تواند برای مردم و کشور خدمت رسانی خوب داشته باشد دچار حادثه شده و به شهادت رسید، لذا ادامه این مسیر وظیفه امروز است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین محسن طالب پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، ضمن تسلیت شهادت رئیس جهمور و همراهان ایشان، این شهادت را زمینه ساز وحدت ملی، عزت و عظمت نظام و انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: شنیدن این خبر برای مردم ما سخت بود و حتی باور آن هنوز دشوار است، اما ما در مقابل تقدیر الهی تسلیم هستیم و این واقعیت را باید اذعان داشت که حق حجت الاسلام والمسلمین رئیسی شهادت بود، اما این اتفاق زود بود و امید داشتیم فرصت خدمات بیشتری را پیدا می کردند و تقدیر الهی بر این بود که در شب ولادت مولای خود علی بن موسی الرضا(ع) مهمان حضرت باشند.

وی افزود: دو نکته را باید توجه نمود در وهله اول این که مردم ما، مردم خوب و قدرشناسی هستند و ما با شهادت عجین شده ایم، ۴۵ سال است که انقلاب اسلامی با شهادت پیش رفته است و حضرت امام(ره) نیز فرمودند "بکشید ما را ملت ما زنده تر می شود" و این واقعیتی است که خون شهید مانند آبی است که پای درخت ریخته می شود و این درخت را آبیاری می کند.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر این که رئیس جمهور مزد خدمات خود را با شهادت گرفت، تصریح کرد: همه همّ و غم حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مردم بود و استراحت نداشت و در چنین ایامی که همه آرزو دارند در حرم و در جوار امام رضا(ع) باشند برای خدمت و افتتاح سدی که می تواند برای مردم و کشور خدمت رسانی خوب داشته باشد دچار حادثه شده و به شهادت رسید، لذا این خدمت رسانی این مسئله را بهتر ثابت کرد که همه دغدغه رئیس جمهور خدمت بیشتر به مردم بود.

وی حفظ آرامش در شرایط فعلی را مهم بیان کرد و افزود: ما با داشتن رهبر معظم انقلاب که دیده بان انقلاب بوده و شرایط را رصد می کنند و هم چنان که فرمودند هیچ خللی در مسائل کشور به وجود نخواهد آمد و معاون اول رییس جمهور نیز کفیل امور می شود، این مسیر را ادامه خواهیم داد و در زمان قانونی رییس جمهور بعدی مشخص خواهد شد و از این جهت هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

حجت الاسلام طالب پورواکنش رسانه های خارجی، معاند و ضد انقلاب به خبر شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را نشانه حقانیت مسیر و منش حجت الاسلام و المسلمین رئیسی عنوان کرد و ادامه داد: امروز دشمن به دنبال این است که در ما ایجاد خلل و ناامیدی کند، لذا باید مراقب باشیم و به دشمن کمک نکنیم، هم چنان که از همان ساعات اولیه که هنوز خبر شهادت قطعی نشده بود رسانه های خارجی، منافقین و سلطنت طلبان نمی توانستند حقد و کینه خود را پنهان کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی مباحثی را مطرح می کنند و حتی رئیس جمهور شهید را با رؤسای جمهور پیشین مقایسه می کنند، در حالی که این مقایسه از اصل اشتباه است و رئیسی را باید با رئیسی مقایسه کرد و شخصیت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را باید در خود ایشان مقایسه نمود.

کارشناس مسائل سیاسی ضمن امیدواری و اطمینان دادن به ملت ایران در خصوص آمادگی کامل نیروهای مسلح و اقتدار امنیتی کشور، برگزاری انتخابات در زمان مقرر و قانونی و تشکیل هیئت دولت بعدی را وظیفه کنونی مسئولان بیان کرد و گفت: نکته مهم این است که مردم توقع دارند که دولت بعد مرام و روش رئیس جمهور رئیسی را در خدمت گزاری ادامه داده، حفظ کرده و تقویت کنند.

وی اضافه کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، فردا را فدای امروز نکرد، بلکه امروز را فدای فردا کرد و دیروز و دیشب خود را فدای کشور و مردم نمود تا این مسیر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

نظر شما