شناسهٔ خبر: 66768019 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

۳ عملیات جدید حزب‌الله لبنان علیه مواضع صهیونیستی

حزب‌الله لبنان ۳ موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و شماری از نظامیان صهیونیست را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: حزب‌الله لبنان به عملیات‌های خود علیه نظامیان، مواضع و جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهد.

به گزارش مهر، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۵۰ عصر امروز دوشنبه بیستم ماه مه ۲۰۲۴ موضع المالکیه و نظامیان دشمن اسرائیلی در اطراف آن را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و به صورت مستقیم آسیب‌هایی را به آنان وارد کردند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۵۰ عصر امروز دوشنبه بیستم ماه مه ۲۰۲۴ موضع المرج را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این بر اساس اعلام حزب‌الله لبنان موضع صهیونیستی «رامیا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز ساعت ۳:۳۰ عصر امروز به وقت محلی از سوی رزمندگان مقاومت اسلامی با تسلیحات مناسب هدف گرفته شده است.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان طی امروز ۵ عملیات دیگر را علیه ارتش رژیم صهیونیستی به انجام رسانده بود. به این ترتیب شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه نظامیان، جنگ‌افزار‌ها و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در روز جاری به ۸ عملیات می‌رسد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از شلیک ۲ موشک ضدزره از سمت لبنان به سوی شهرک صهیونیست‌نشین «المطله» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که در پی شلیک این موشک‌ها به سوی سرزمین‌های اشغالی آژیر هشدار در منطقه اشغالی المطله به صدا درنیامده است.

از سوی دیگر حملات متجاوزانه ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های «حولا» و «الوزانی» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.

نظر شما