شناسهٔ خبر: 66767331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار فارس تاکید کرد؛

آیت‌الله رییسی صادق الوعد و عاشق خدمت به مردم بود

شیراز- استاندار فارس با اشاره به خصوصیات فردی و مدیریتی آیت‌الله رییسی گفت: وی فسادستیز، ساده‌زیست و عاشق خدمت به مردم بود و در این راه خستگی‌ناپذیر و صادق الوعد عمل می‌کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی ایمانیه بعد از ظهر دوشنبه در اجتماع پرشور مردم شیراز که در سوگ و عزای از دست رفتن رئیس جمهور مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در شبستان امام خمینی حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد بیان کرد: آن‌ها که با روحیات و خلقیات آیت‌الله رئیسی آشنا هستند اذعان دارند که وی نمادی از مدیر تراز انقلاب و نماینده فرهنگ ایران اسلامی بود.

استاندار فارس با قرائت آیه ۱۵۶ سوره بقره «و بشّر الصّابرین الّذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انّالله و انّا الیه راجعون» گفت: این آیه سراسر درس و عبرت است به ویژه برای کسانی که درک قرآنی دارند زیرا در این آیه اشاره شده که فرجام زندگی همه خلایق مرگ است و چه بهتر اینکه این پایان با شهادت به سعادت و عاقبت بخیری رهنمون شود.

استاندار فارس با اشاره به دو سفر رئیس جمهور به فارس گفت: با تجربه‌ای که از همراهی با آیت الله رئیسی با هلی‌کوپتر در سفر به شهر رستم دارم و دائم‌الذکر بودن وی و ادای نماز مستحبی توسط آیت الله رئیسی را به چشم دیدم شک ندارم لحظات پایانی سفر ایشان به تبریز نیز با ذکر و دعا همراه بوده و به شهادت ختم شده است.

آیت‌الله رییسی صادق الوعد و عاشق خدمت به مردم بود

وی در بیان دیگر خصوصیات آیت الله رئیسی گفت: عشق به مردم و تلاش از صمیم قلب برای بهبود وضعیت آنها و خستگی‌ناپذیری در راه خدمت به مردم از مهمترین خصوصیات اخلاقی رئیس جمهور بود و تاکید داشت که تا چالشی حل نشده از کنارش عبور نکنیم

آیت الله رئیسی به اهل بیت (ع) ارادت خاصی داشت

استاندار فارس از ارادت خاص آیت الله رئیسی به ائمه به ویژه به حضرت زهرا (س)، سیدالشهدا (ع) و امام رضا (ع) سخن گفت و افزود: نام این عزیزان که می‌آمد حال روحی ایشان دگرگون می‌شد و همین علاقه و ارادت در نهایت منجر به این شد که خادم الرضا ابراهیم رئیسی در شب میلاد امام هشتم به دیدارش بشتابد.

ایمانیه در ادامه گفت: آیت الله رئیسی معتقد بود همه امکانات باید در خدمت مردم باشد و از همین روی در دورانی که تولیت آستان قدس رضوی بود تمام امکانات، اموال و موقوفات را برای خدمت به مردم بسیج کرد.

استاندار فارس افزود: فسادستیزی دیگر خصوصیت وی بود و چه در دوران مسؤولیت قضائی و چه در قوه مجریه تاکید داشت با متخلفان مماشات نشود.

صداقت در گفتار و تلاش جهت عمل به وعده‌ها و شهامت در عمل، ایستادن پای حقوق مردم و از پای ننشستن در خدمت به مردم دیگر خصوصیاتی بود که ایمانیه در این سخنرانی به آنها اشاره کرد و از مردم خواست با توجه به مردمی بودن رئیس جمهور، مردم نیز به صورت خودجوش در قالب دستجات عزاداری و هیئات مذهبی و برپایی موکب از زحمات خادم خود قدردانی کنند و دیگر دستگاه‌ها نیز زمینه برپایی اجتماعات و مراسم مختلف در گرامیداشت وی را فراهم کنند.

نظر شما