شناسهٔ خبر: 66766683 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

شاوردیان با اشاره به شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه:

شهادت، پاداش مجاهدت‌هاي سيد محرومان بود/ اميرعبداللهيان معناي جديدي به ديپلماسي بخشيد

صاحب‌خبر -
شهادت، پاداش مجاهدت‌هاي سيد محرومان بود/ اميرعبداللهيان معناي جديدي به ديپلماسي بخشيد
خبرگزاری آریا - عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفـت: رئیس جمهور در مسیر رفع مشکلات مردم تلاش کرده و پاداش چنین مجاهدت‌هایی جز شهادت نبود.

را شاوردیان به گزارش سرویس سیاسی آریا در گفت‌ وگو با خانه ملت، در رابطه با شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پی سقوط بالگرد، به شخصیت دلسوز ، پر تلاش و دغدغه‌مند رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: آیت الله رئیسی همواره در کنار مردم و به ویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه قرار داشته و برای باز کردن گره‌ای از مشکلات آنها لحظه از پا ننشست و جهادگرانه تلاش کرد. قطعا هم پاداش چنین مجاهدتی جز شهادت نمی‌توانست باشد.
وی افزود: رئیس جمهور کشورمان دور اول بازدید های میدانی از استانهای کشور را به اتمام رسانده بود و در مسیر دور دوم نظارت های میدانی بود. وی در این بازدید ها همواره با مردم گفت و گو کرده و با مشکلات آنها آشنایی کامل داشت و با وجود تمامی مشکلات و تحریم های ظالمانه، اقدامات بسیار خوبی در دوران ریاست جمهوری ایشان را به ویژه در حوزه گسترش ارتباطات بین المللی و توسعه همکاری و تعامل با کشورهای همسایه از جمله کشورهای حوزه قفقاز شاهد بودیم که نشان دهنده درایت و دید بلند وی بود.
این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: همچنین با آقای امیرعبداللهیان در روزهای اول حضور در مجلس یازدهم که دستیار و مشاور امور بین الملل رئیس مجلس بودند، آشنا شدم و از همان روزهای ابتدایی ارتباط گرم و صمیمی با یک دیگر داشتیم و در دروان وزارت امور خارجه ایشان نیز توفیق دو سفر به قفقاز جنوبی را داشتم.
شاوردیان با تاکید بر اینکه وزیر شهید امورخارجه کشورمان معنای جدیدی به دیپلماسی بخشید،تصریح کرد: بنده وی را شخصیتی منحصر به فرد می‌دانم که از عزت ملی و آرمان مقاوت دفاع کرده و در دوران وزارت ایشان شاهد عملیات وعده صادق بودیم، شهادت وی ضایعه دردناکی بوده و قطعا کار برای جانشین آن کار سختی بوده و انظار داریم ادامه دهنده راه وی باشد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هفته گذشته هم دیداری با استاندار آذربایجان شرقی داشتم و ایشان را فردی پر انرژی، با پشتکار و دارای ایده های نوین برای مناطقه آزاد و توسعه تعامل با کشورهای همسایه دیدم. شهادت این خادمان دلسوز مردم را تسلیت گفته و امیدوارم راهی که این عزیزان آغاز کرده‌اند، تداوم داشته باشد./
پایان پیام

نظر شما