شناسهٔ خبر: 66766634 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری کرمان شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت

رئیس کل دادگستری استان کرمان در پی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز و  استاندار آذربایجان شرقی پیام تسلیتی صادر کرد. رئیس کل دادگستری استان کرمان در پی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز و  استاندار آذربایجان شرقی پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی در این پیام،  خدمت خالصانه به مردم مستضعف، رفع محرومیت و نجات طبقات مستضعف را از ویژگی‌های بارز حضرت آیت‌الله رئیسی دانست و اقدامات و خدمات وی در قوه‌قضائیه را تحول‌آفرین و امیدآفرین توصیف کرد.
در بخشی از پیام حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی آمده است: ملت بزرگ ایران اسلامی، امروز داغدار رئیس‌جمهور انقلابی و مردمی خود است، رئیس‌جمهوری که خستگی‌ناپذیر بود و دغدغه‌ای جز خدمت برای مردم نداشت و حضور در بین مردم و مواجهۀ مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آنها را افتخار می‌دانست.  خدمت خالصانه به مردم مستضعف، رفع محرومیت و نجات طبقات مستضعف از ویژگی‌های بارز حضرت آیت‌الله رئیسی بود و ایشان همواره حامی ملت‌های مقاوم منطقه بود.
در ادامۀ این پیام آمده است: اقدامات و خدمات آیت‌الله دکتر رئیسی در قوه قضائیه تحول‌آفرین و امیدآفرین بود و منشا آثار ماندگار و مطلوبی بود؛ و همین مسیر در زمان ریاست‌جمهوری ایشان نیز ادامه یافت و خداوند متعال شهادت را پاداش بیش از ۴۰ سال خدمت صادقانه ایشان در نظام جمهوری اسلامی قرار داد.
این پیام می‌افزاید: همچنین لازم می‌دانم از جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه انقلابی ایران اسلامی که همواره حامی مقاومت و به ویژه مردم مظلوم فلسطین بود و حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، امام‌جمعه مردمی، محبوب و دلسوز تبریز و استاندار آذربایجان شرقی نام ببریم و خدمات ایشان در این سال‌ها را تکریم کنیم.
در ادامه این پیام آمده است: ملت بزرگ ایران اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی حوداث سختی را پشت‌سر گذاشته است و تعداد زیادی مسئولین جمهوری اسلامی در راه به خدمت به شهادت رسیدند، ولی خللی در حرکت انقلاب اسلامی پیش نیامده است و بدون شک با تدابیر و رهبری‌های داهیانۀ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از این مقطع حساس نیز  به سلامت عبور خواهد کرد.  اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دستگاه قضایی استان کرمان این ضایعه بزرگ را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت برزگ ایران اسلامی و تمام دوستداران مقاومت و انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت می‌گویم.
انتهای پیام

نظر شما