شناسهٔ خبر: 66766619 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

برگزاری جلسه بازنگری مدیریت نظام‌نامه مدیریت محیط زیست منطقه یک

جلسه بازنگری مدیریت نظام نامه مدیریت محیط زیست با حضور مدیران شهری منطقه یک به منظور بهبود عملکرد محیط زیستی و شناسایی نقاط ضعف و قوت سیستم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، احسان خیراتیان صفائی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه اظهار داشت: به منظور بهبود عملکرد محیط زیستی جلسه ای با حضور مدیران، شهرداران نواحی و رؤسای ادارات این منطقه برگزار شد و به رعایت الزامات محیط زیستی در چارچوب نظام نامه مدیریت یکپارچه محیط زیست در کلیه حوزه ها، راهکارهایی برای بهبود وضعیت محیط زیست و مباحث مرتبط به چرخه ی حیات ، بررسی جنبه های محیط زیستی ادارات و معاونت ها پرداخته شد.

نوید انصاری رئیس اداره محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری این منطقه نیز در این جلسه ضمن تاکید بر رعایت الزامات محیط زیستی نظام نامه فوق، گزارشی در خصوص عدم انطباق های شناسایی شده در ممیزی داخلی و رفع آن ها، کاهش مصرف انرژی و آب در ساختمان های منطقه و هم چنین معرفی و کنترل منابع آلاینده محیط زیست ارائه نمود.

وی ضمن تشکر از مدیران و شهرداران نواحی در خصوص اجرای برنامه ریزی های صورت گرفته و کاهش مصرف انرژی و منابع به میزان حدودا  ۳ درصد، تاکید نمود برابر ابلاغیه ها کاهش مصرف باید به هدف تعیین شده ی ۲۰ درصد برسد.

در ادامه این جلسه جهت بهبود وضعیت محیط زیستی منطقه در راستای نظام نامه، مصوباتی اتخاذ شد که می توان به ارسال HSE  PLAN  تایید شده توسط اداره HSE منطقه به این اداره و برنامه ریزی در خصوص آموزش های محیط زیستی بر اساس نظام نامه مذکور توسط اداره خدمات آموزشی اشاره نمود.

انتهای پیام/

نظر شما