شناسهٔ خبر: 66766419 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امیر دریادار ایرانی:

رئیس جمهور مردمی ایران، مزد تلاش جهادی را با شهادت از پروردگار گرفت

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری و همراهان شهید ایشان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر دریادار شهرام ایرانی با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان اظهار کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

پرواز ملکوتی و جانسوز ریاست محترم جمهور و هیأت همراه بار دیگر نشان داد که شهادت، عالی‌ترین پاداش الهی برای مردان صادق و بی‌ریایی است که برای سعادت ملت خود شبانه‌روز درتلاشند.

شهادت خادم الرضا (ع)، یار صدیق امام و رهبری، حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان عزیز و محترمشان در سانحه هوایی موجب تألم و تأثر عمیق آحاد جامعه شد. بی‌شک رئیس جمهور مردمی ایران، مزد تلاش جهادی خویش در راه خدمت به مردم ایران و انقلاب اسلامی را با شهادت از پروردگار گرفت و نشان داد مسیر خدمت تا شهادت هنوز رهروانی راستین دارد.

مداومت و استقامت سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی و الهام‌بخش همه مسئولان و متولیان کشور بوده است. رئیس‌جمهور پرتلاش و خستگی‌ناپذیر که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران گامی بر نداشت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد.

خداوند آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را قرین رحمت خویش فرماید و به خانواده‌های سوگوار صبر و به دولت محترم انسجام و توان بیشتر خدمت و به ملت شریف و آگاه ایران وحدت و همبستگی و قدرت فتح قله‌ها عنایت فرماید.

اینجانب به نیابت از خود و همه دریادلان ولایتمدار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با قلبی آکنده از غم، شهادت این عالم برجسته و همراهان ایشان را محضر حضرت ولی عصر (عج)، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، خاندان و وابستگان مکرم ایشان و نیز ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.»

نظر شما