شناسهٔ خبر: 66766335 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

تصمیم جدید وزارت ورزش: مسابقات تعطیل نمی‌شود

طبق اعلام معاونت قهرمانی وزارت ورزش، مسابقات ورزشی بدون وقفه برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

با اینکه صبح امروز و بعد از اعلام خبر شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و همراهان ایشان، پایگاه خبری وزارت ورزش به نقل از اسبقیان معاونت قهرمانی اعلام کرد تا پایان هفته تمامی مسابقات ورزشی لغو می‌شود، بعدازظهر امروز با برگزاری جلساتی در وزارت ورزش تصمیم جدید در این خصوص اعلام شد.

سیدمحمد شروین اسبقیان در گفت‌وگوی خود با شبکه ورزش با اشاره به شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان گفت: "عروج شهادت‌گونه آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت عرض می‌کنم. جامعه ورزش همیشه شهید رئیسی را به نیکی یاد کردند. همواره حضور ارزشمندی داشتند و در مراسم تجلیل از قهرمانان با عنایت ویژه حضور داشتند. اولین رئیس جمهوری که در وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند. نظارت ستادی و میدانی داشتند و شورای عالی ورزش کشور را تشکیل دادند. فراموش نمی‌کنیم رئیس جمهور شهیدمان همیشه حامی ورزش بودند. برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور را در جلسه شورای عالی ورزش دنبال کردند. دستور ویژه دادند تا پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شود و مدارس هم در بحث ورزش پیشرفت شایانی کند. خدمات ایشان فراموش نمی‌شود. مدیر انقلابی و خستگی ناپذیر را جامعه ورزش فراموش نمی‌کند. ما با اقتدار و انضباط راه و منش و روش و شیوه و مدیریت جهادی او را دنبال خواهیم کرد و در این راه منویات رهبری را در نظر داریم. تا زمانی که راه‌های این مدیر انقلابی و جهادی به سرانجام مقصود برسد."

اما معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در خصوص لغو مسابقات در رشته‌های مختلف عنوان کرد: "مسابقات فوتبال که قرار بود امروز و فردا برگزار شود فعلا لغو شده اما سایر مسابقات بستگی به نظر استانداران مختلف در کشور دارد. نظر وزیر ورزش بر این است که مسابقات بی‌وقفه ادامه یابد، با توجه به اینکه سال المپیک را داریم اردوها برقرار است و همه کارها با قدرت و قوت برای شادی روح رئیس جمهور انقلابی که همواره توصیه به کار جدی و جهادی می‌کردند ادامه می‌یابد."

 
منبع: خبرورزشی 

برچسب‌ها:

نظر شما