شناسهٔ خبر: 66766195 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر بندرعباس:

آیت‌الله رئیسی با کوله‌باری از دعای خیر به درگاه ابدیت سفر کرد

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: رئیس جمهور محبوب ما مزد تلاش‌های شبانه روزی‌اش را با شهادت به دست آورد و با کوله‌باری از دعای خیر مردم ایران اسلامی به درگاه ابدیت سفر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، مصیب نظری، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور مردمی و هیئت همراه آن، اظهار کرد: بی‌شک مزد کسانی که برای رضای خدا به خدمت بی‌منت می‌پردازند. نوشیدن شربت شهادت است.

وی مطرح کرد: آیت‌الله رئیسی در طول خدمت خود در عرصه‌های مختلف از قوه قضائیه گرفته تا ریاست جمهوری مرد میدان عمل بودند و با سفرهای استانی که داشتند به صورت مستقیم مشکلات مردم را می‌دیدند و پای درد و دل مردم می‌نشستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی همچون شهید بهشتی نگاهش به مظلومان عالم بود و برای رسیدگی به امور مستضعفان زمان و مکان را نمی‌شناخت می‌خواست که در شهرها باشد و یا در روستایی در نقطه صفر مرزی.

نظری بیان کرد: رئیس جمهور محبوب ما مزد تلاش‌های شبانه روزی‌اش را با شهادت به دست آورد و با کوله‌باری از دعای خیر مردم ایران اسلامی به درگاه ابدیت سفر کرد.

وی با اشاره به سفر بهمن‌ماه رئیس جمهور به هرمزگان مطرح کرد: گره‌های بزرگی که در هرمزگان وجود داشته با حضور آیت‌الله رئیسی در دیار خلیج فارس باز شد و دل مردم این خطه از جنوب کشور را شاد کرد و باعث خوش‌حالی کارگران، صیادان و کسانی شد که سال‌ها در انتظار منجی برای گره‌گشایی از کارهایشان بودند.

رئیس شورای شهر بندرعباس خاطر نشان کرد: شهادت هشتمین رئیس جمهور در شب ولادت امام رضا (ع) نشان از اتصال قلبی آیت‌الله رئیسی با امام رئوف است که چه زیبا در شب ولایتش خادمی را خرید.

نظر شما