شناسهٔ خبر: 66766036 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

پیام تسلیت شورای فرهنگ عمومی کرمانشاه؛

شهید رئیسی برای خدمت به مردم شب و روز را نمی‌شناخت

کرمانشاه- در پی شهادت آیت الله رئیسی، شورای فرهنگ عمومی کرمانشاه با تسلیت نسبت به حادثه رخ داده، خدمتگزاری شهید رئیسی به مردم به صورت شب و روز و بی وقفه را از ویژگی‌های شهید رئیسی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه، پوریا جلالی دبیر شورای فرهنگ عمومی استان با صدور پیامی شهادت حضرت آیت الله رئیسی و یاران همراهشان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

والا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

امام امت سال‌ها پیش نقشه راه جاودانگی را با جمله شهادت، هنر مردان خدا است به همه نمایان کرد و عاشقان طریق الله بی صبرانه مزد مجاهدت‌های خویش را با طلب شهادت از درگاه حق مسئلت می‌کنند و چه پایانی بهتر از عروج و شهادت در راه خدا و خدمت به مردم.

شهید رئیسی الگوی مدیریت اسلامی را به خوبی بر همگان نمایان ساخت و در قامت یک مدیر تراز انقلاب نشان داد که باید در عین اخلاق مداری، مردم داری و تواضع؛ فریاد عدالت خواهی و حق طلبی سر داد و جز خدا تسلیم هیچ قدرتی نشد.

این شهید والا مقام که برای خدمت به مردم شب و روز را نمی‌شناخت و بی وقفه در حال تلاش بود، نه تنها دیپلماسی و میدان را در کنار هم قرار داد، بلکه با ایجاد وحدت در جریان‌های سیاسی موجب شد وفاق و همدلی برای ساخت ایران آباد و توسعه عدالت فرهنگی در کشور شکل بگیرد و نعمات فراوانی به دنبال داشته باشد.

شورای فرهنگ عمومی استان با تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله دکتر رئیسی و یاران انقلابی همراه شأن و به نمایندگی از جامعه هنرمندان و اصحاب قرآن، فرهنگ و رسانه استان، ضمن عرض تسلیت محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده محترم شهدا، برای آن عزیزان رضوان و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر بر این مصیبت را مسئلت دارد.

نظر شما