شناسهٔ خبر: 66765787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله رئیسی برای حل مشکلات مردم تلاشی شبانه‌روزی داشتند

آیت‌الله رئیسی با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم به ویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند،  جمعی از  علمای اهل سنت و مدیران، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری،  مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفتند.

در پی درگذشت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، مولوی سید فضل‌الله فاضلی امام جمعه گزیک با صدور پیامی درگذشت آیت الله رئیسی را تسلیت گفت.

در متن پیام مولوی فاضلی آمده است: غم و اندوهی بی‌پایان جامعه‌  ایران اسلامی را در پی شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ بالگرد فراگرفته است.

این ضایعه اسفبار مایه‌ تألم جامعه ایران اسلامی است که به شخصیت واراسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.

آیت‌الله رئیسی رحمة الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

لذا شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمة الله علیه را محضر مقام معظم رهبری ‌، خاندان مکرم و نیز ملت غیور ایران و بالاخص مردم شریف استان خراسان جنوبی تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

همچنین مراتب تأثر خود را در پی شهادت  جناب حسین امیر عبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، وآیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین مأموریت به لقالله پیوستند اعلام می‌دارم و از خداوند متعال آمرزش وغفران را برای آن خدمتگذاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم.

پیام تسلیت مولوی فاروقی از علمای اهل سنت بیرجند

در متن پیام تسلیت مولوی فاروقی از علمای اهل سنت بیرجند در پی  شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان آمده است: با تأسف خاطر اطلاع یافتیم آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز،دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شماری از همراهان در سانحه سقوط هلی کوپتر در استان آذربایجان شرقی جان باختند و به شهادت رسیدند که موجب اندوه و تأثر گردید.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف جمهوری اسلامی ایران و خانواده های معظم و بستگان تسلیت عرض نموده و برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات را از خداوند متعال خواستارم.

مرد با اخلاصی  که شوق خدمتگزاری به مردم از بارزترین ویژگی‌های  او بود

در متن پیام تسلیت سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی تناکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در پی شهادت ریاست جمهوری و هیئت همراه آمده است: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه رئیس جمهور خدوم و پر تلاش و حامی محرومان به همراه وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد.

خادم الرضا شهید رئیسی نماینده محترم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری، مرد با اخلاصی  که شوق خدمتگزاری به مردم از بارزترین ویژگی‌های  او بود هیچ گاه از یاد مردم نخواهد رفت همواره ایشان در سفرهای متعدد در استان‌ها از نزدیک مشکلات مردم را بررسی می‌کردند و همیشه بفکر مردم بودند. همچون حاج قاسم نشان داد مرد میدان است نه شعار ، بالاخره مزد تلاش‌ها و خدمت صادقانه به ویژه دستگیری از محرومان رو از حضرت رضا علیه السلام گرفت و شربت شهادت نوشید حسرتی که برای همه ما نیز بوده و ادامه خواهد داشت. 

 بی شک مردم عزیز قدردان زحمات ایشان هستند، ان‌شاءالله این مسیرخدمت با درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری تحت توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و حمایت مردم متدین، از طریق خدمت گزاران ادامه خواهد یافت.

 شهادت این عزیزان را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب، نماینده ولی فقیه در استان و مردم شریف استان تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن عزیزان مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی

در متن پیام مهدی هنری به مناسبت شهادت رئیس جمهور مردمی و جمعی از همراهانش آمده است: مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

خبر شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور ایران، خادم الرضا، خادم محرومان و مظلومان و همراهانشان را که در راه خدمت در نقطه صفرمرزی کشور، استان آذربایجان شرقی در پی سانحه سقوط بالگرد در روز ولادت ولی نعمتان علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) دل مردم ایران و حتی سایر کشورها را اندوهگین کرد خدمت جهادگران و مردم خراسان‌جنوبی تسلیت و تهنیت عرض نموده و برای ملت ایران و خانواده‌های این شهدا از خداوند صبر جمیل و جزای جزیل خواستارم.

 از خداوند متعال خواستاریم عاقبت ما رو هم شهادت در راه خدمت به ولی نعمتان انقلاب قرار دهد.

پیام تسلیت جمعی از مسئولان شهرستان درمیان 

15 شهریور 1402 دقیقا 257 روز پیش در روز اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به دیارمان آمدی، همه مردم درمیان نیز به استقبالت آمدند؛ پیرو جوان ، روستایی و عشایر ، زن و مردم ، همه به عشق دیدار با سید محرومان آمده بودند. آماده بودند رئیس جمهورشان را از نزدیک ببینند، آمده بودند ببیند برای‌شان چه خوبی‌هایی می‌خواهی و تو در مقابل، وعده صادق میدادی و بعد از سفر پرخیر و برکتت؛ مردم منطقه به واقع دیدند که یک به یک وعده‌هایت محقق می شود و در یک جمله برایشان سنگ تمام گذاشتی.

و حالا این مردم که از دیروز ظهر برای سلامتت توسل و دعا و نیایش کردند ؛ پس از شنیدن خبر شهادتت در دل یک چیز را می‌خواهند؛ ای سیدالشهدای خدمت، ای خادم الرضا(ع)، ای فرزند فاطمه(س) حال که در سالروز ولادت امام هشتم مهمان امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) هستی؛ سلام‌ما را به امام‌مان برسان و بهترین ها را برای آینده این کشور و این مردم و تمام مسلمین به واسطه ایشان از خداوند متعال بخواه.

اینجانبان (مهدی فرجامی‌فرد فرماندار شهرستان درمیان، مصیب خزاعی امام جمعه شهرستان درمیان و سیداحمد عبداللهی امام جمعه اهل سنت اسدیه) شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی جناب آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه را به امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معزز شهدای حادثه و مردم شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض نموده ضمن آرزوی علو درجات برای ایشان و همراهان شهیدشان و صبر برای تمام مردم ایران؛ طول عمر با برکت و با عزت برای امام خامنه‌ای عزیز رهبر جامعه اسلامی آرزومندیم.

انتهای پیام/ 252

نظر شما