شناسهٔ خبر: 66765124 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

حرف‌های بدون مدرک در بزرگترین حادثه خبری ایران / چرا نوشتید رئیسی به صورت زمینی در راه تبریز است ؟! تماس با کادر پرواز پس از سانحه ! «فرود سخت» به جای سقوط (فیلم)

یک خبرگزاری نزدیک به دولت در همان ابتدا خبر کذب بزرگتری منتشر کرد. ادعا کرد ابراهیم رئیسی از بالگرد پیاده شده و به صورت زمینی عازم تبریز شده‌است.

صاحب‌خبر -

عصر ایران ؛ در حالی که از ابتدا معلوم بود بالگرد حامل رئیس جمهور سقوط کرده با ساخت واژه‌های غیر متعارف مثل «فرود سخت»  افکار عمومی را منحرف کردند. اما عجیب‌تر خبری بود که یک مقام اجرایی دولت گفت. معاون اجرایی رئیس جمهور گفته بود چند تماس از سرنشینان بالگرد برقرار شده. گفته می‌شود امام جمعه تا یک ساعت بعد زنده بوده و تماس گرفته اما معاون اجرایی رئیس جمهور در تایید خبر  جان باختن همه سرنشینان بالگرد دیگر اشاره‌ای به تماس‌ها نمی‌کند.

گزارش را این‌جا ببینید

یک خبرگزاری نزدیک به دولت اما در همان ابتدا خبر کذب بزرگتری منتشر کرد. این خبرگزاری ادعا کرد ابراهیم رئیسی از بالگرد پیاده شده و به صورت زمینی عازم تبریز شده‌است. همچنین تا بامداد امروز که پهپاد ترکیه بقایای بالگر سانحه دیده را پیدا کرد مدام مختصات اشتباه توسط اخبار به مردم داده می‌شد. هرچند هنوز هم اخبار متناقض ادامه دارد و در حالی که در خبرها گفته شد پهپاد ترکی محل لاشه بالگرد را پیدا کرده و مختصاتی که این پرنده پیشرفته به تیم امداد داده دقیق بوده  اما در خبرها می‌گویند پهپادها و تجهیزات ایران لاشه را پیدا کرد.

بارها به شیوه اطلاع‌رسانی مسئولان هنگام وقوع حادثه در ایران انتقاد شده اما گویا رویه انتشار اخبار نادرست آن‌هم از زبان مسئولان تمامی ندارد. از همه بدتر این‌که در چنین حوادثی بیش از یک سخنگو وجود دارد و همه می‌خواهند اظهار نظر کنند اما حالا مردم می‌خواهند حقیقت را درباره این سئوال‌ها جواب بدهید:

چرا شرایط جوی برای بلند شدن بالگرد بررسی نشده بود؟

چه کسانی در تیم برنامه‌ریزی سفر کوتاهی کرده‌اند؟

آیا مسئولان برگزاری برنامه سفر با ورود یک سامانه بارشی خطرناک غافلگیر شده بودند؟

بالگرد به کدام نهاد یا ارگان تعلق داشت؟

آیا پیش از پرواز سلامت بودن بالگرد بررسی شده بود؟

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
کانال عصر ایران در تلگرام
بیشتر بخوانید:
دستور باقری برای بررسی علل سانحه سقوط بالگرد رئیس‌ جمهور
رئیس جمعیت هلال احمر درباره عملیات جستجوی بالگرد رئیس جمهور: خودمان پیدا کردیم و کمک‌های خارجی شایعه است (فیلم)
تازه‌ترین‌ها از حادثه بالگرد رئیس جمهور / چرا کسی دیگر از بالگرد حادثه دیده تماس نمی‌گیرد ؟ جی پی اس کجا را نشان می‌دهد ؛ بالگرد متعلق به کدام ارگان بوده (فیلم)
تماشاخانه
درباره ناوگان هوایی ایران چه می‌دانیم ؟ اوضاع چقدر بد است ؟ (فیلم)

درباره ناوگان هوایی ایران چه می‌دانیم ؟ اوضاع چقدر بد است ؟ (فیلم)

logo-vid

حرف‌های بدون مدرک در بزرگترین حادثه خبری ایران / چرا نوشتید رئیسی به صورت زمینی در راه تبریز است ؟! تماس با کادر پرواز پس از سانحه ! «فرود سخت» به جای سقوط (فیلم)

logo-vid فیلم های دیگر
عضویت در اینستاگرام عصر ایران
۱۵ سال پیش در چنین روزی
این لحظه با حافظ
نظرات کاربران

نظر شما