شناسهٔ خبر: 66765079 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در پی شهادت رئیس جمهور؛

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل کتابخانه های خراسان جنوبی پیام تسلیت صادر کردند

خراسان جنوبی- علی فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمود حاجی مدیرکل کتابخانه های خراسان جنوبی با صدور پیام‌های جداگانه شهادت آیت‌الله رئیسی، خدمتگزار صدیق اسلام و ایران و همراهان گرانقدر ایشان را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند، متن پیام تسلیت علی فرخنده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در پی شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان گرانقدر ایشان بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا» آیه ۲۳ سوره مبارکه احزاب

شهادت خادم‌الرضا، سید شهیدان اهل خدمت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان را به نمایندگی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

آن شهید بزرگوار در طول دوران خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تبعیت محض از منویات مقام معظم ولایت خدمت بی منت به مردم شریف ایران اسلامی را سرلوحه کار خویش قرار داد و همواره برای تحقق ایران قوی از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرد.

تفکر دینی و اعتقادی، روحیه انقلابی، مردمی بودن و شخصیت آرام و منطقی در کنار اندیشمندی و دوراندیشی ایشان برای حل مشکلات کشور، در دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی و کم تکرار بوده و قطعاً ماندگار و به یادگار خواهد ماند.

این ضایعه بزرگ و اندوهناک اگر چه دل همه ملت شریف ایران و آحاد جامعه انقلابی و قدرشناس را به درد آورد، اما مسلماً این کشتی در مسیر حرکتی خود به دست و اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای مدظله العالی، به سرمنزل مقصود خواهد رسید و قطار پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی بدون هیچ وقفه‌ای به توفیق الهی مسیر نورانی خود را ادامه خواهد داد.

در پیام محمود حاجی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی آمده است: در روز ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) خبر شهادت خادم الرضا (ع) رئیس جمهور محترم و مغتنم جمهوری اسلامی ایران و همراهان و هم عهدانش قلوب همه ایرانیان و آزادی خواهان جهان را داغدار کرد.

سیدالشهدای خدمت، حضرت آیت الله رئیسی، تمام عمر را با اخلاص و مجاهدت خستگی ناپذیر به خدمت در راه مردم، محرومین، انقلاب و اسلام ناب محمدی (ص) صرف نمود و با ویژگی بارز سرباز ولایت بودن تا آخرین لحظه ی عمر شریف خود از کوشش و تلاش مداوم دریغ نکرد. بی شک مردم عزیز، قدردان آن همه زحمات هستند و همکاران عزیزمان در نهاد کتابخانه های عمومی کشور خاطره حضور ارزشمند ایشان را در مراسم تجلیل از مقام کتاب، کتابخوانی و کتابدار را از یاد نخواهند برد.

ان شاءالله این مسیر خدمت در ذل توجهات امام عصر (عج) و در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (حفظه الله) با قوت و قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت. همچنین لازم است یاد وزیر امور خارجه کشورمان شهید امیر عبدالهیان، امام جمعه مردمی تبریز حجت الاسلام شهید آل هاشم، استاندار جوان و مردمی شهید مالک رحمتی و دیگر همراهان را گرامی بداریم.

در پایان شهادت سربازان ولایی، انقلابی، پرتلاش و خستگی ناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و علو مقام را برای آن عزیزان مسئلت می‌نمایم و متعهد می شویم مسیر خدمت تا شهادت برای ملت را تا پای جان دنبال خواهیم کرد».

نظر شما