شناسهٔ خبر: 66764999 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

باهنر :

شهید رئیسی هیچگاه اهل پشت میزنشینی و دوری از مردم نبود

باهنر : دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: شهید حجت الاسلام رئیسی همیشه مصلحت مردم را بر منفعت خود ترجیح داد و همواره در میان مردم برای حل مشکلات ملت حضور داشت. وی هیچگاه اهل پشت میز نشینی و دوری از مردم نبود و همواره سختی حضور در میدان را به راحتی میز ریاست ترجیح داد. شهید دکتر رئیسی درحقیقت امین رهبری و یک ولایت‌مدار واقعی بود و نه در حرف و شعار بلکه در عمل، همواره در جهت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب گام برمی‌داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، متن پیام محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین به شرح زیر است:‌

بسمه تعالی

 انّالله و انّا الیه راجعون

خبر تاسف‌بار سانحه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، وزیر محترم امور خارجه، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار محترم آذربایجان شرقی و همراهانشان که منجر به شهادت این عزیزان گردید باعث اندوه و تالم فراوان شد.

ایران عزیز اکنون به سوگ یکی از یاران صدیق ایران و انقلاب، خادم‌الرضا(ع) و خادم ملت نشسته است. اوصاف اخلاقی شهید راه خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، بر کسی پوشیده نیست مشی مردم‌داری و خستگی‌ناپذیری در خدمت به ملت از جمله ویژگی‌های آن شهید والامقام بود. دومین رئیس جمهور شهید ایران سالها در مسئولیت‌های مختلف، بی‌منت و صادقانه به ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی خدمت نمود. ساده‌زیستی، مبارزه‌ی با فساد، مردم‌گرایی، عشق به خدمت، پاکدستی، ولایت‌مداری و تعهد به آرمان‌های امامین انقلاب از جمله ویژگی‌های بارز آقای رئیسی بود.

او همیشه مصلحت مردم را بر منفعت خود ترجیح داد و همواره در میان مردم برای حل مشکلات ملت حضور داشت. وی هیچگاه اهل پشت میز نشینی و دوری از مردم نبود و همواره سختی حضور در میدان را به راحتی میز ریاست ترجیح داد. شهید دکتر رئیسی درحقیقت امین رهبری و یک ولایت‌مدار واقعی بود و نه در حرف و شعار بلکه در عمل، همواره در جهت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب گام برمی‌داشت. مسئولیت‌های مهمی که از ابتدای انقلاب بر دوش داشت همچون معاون اولی قوه قضائیه‌، تولیت آستان قدس رضوی، ریاست قوه قضائیه و ریاست جمهوری اسلامی ایران وی را به سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام جمهوری اسلامی مبدل ساخته بود که قطعا فقدان آن شهید سرافراز قلب ایران را جریحه‌دار خواهد ساخت.

جامعه اسلامی مهندسین، ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و جمعی از همراهانشان به ساحت مقدس امام عصر(اواحنا فداه) ، مقام معظم رهبری، ملت شریف و سربلند ایران بالاخص خانواده‌گرامی ایشان، از خداوند متعال مسئلت دارد ملت بزرگ ایران را در سایه‌سار لطف بی‌پایان صاحب ملک ایران، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(علیه‌السلام) از جمیع بلیات حفظ فرماید و دشمنان این مرز و بوم بدانند که مسیر تلاش و خدمت برای ملت با شهادت خادمین ملت بسته نخواهد شد و این راه با وحدت و انسجام ملی تا رسیدن به قله‌های پیشرفت ادامه خواهد داشت.

محمدرضا باهنر دبیرکل

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما