شناسهٔ خبر: 66764693 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اندوه زائران ایرانی حرم نبوی در سوگ شهادت آیت‌الله رئیسی

پس از اعلام رسمی شهادت آیت‌الله رئیسی خادم ملت و هیئت همراه رئیس جمهور، گروهی از زائران بیت‌الله الحرام در مدینه منوره و جنت‌البقیع برای آمرزش آنها دعا کردند.

صاحب‌خبر -

غم و اندوه زائران ایرانی حرم نبوی در سوگ شهادت آیت‌الله رئیسیبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، زائران ایرانی پس از دریافت خبر ناگوار شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه، در غم از دست دادن «شهید جمهور» سحرگاه امروز در مسجدالنبی حضور یافتند و برخی دیگر به جنت‌البقیع رفتند تا ضمن تسلیت به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری در فضایی آکنده از اندوه برای شهدی این سانحه طلب آمرزش کنند.

سحرگاه امروز در لحظاتی که آسمان بقیع رنگ سرخ شهادت به خود می‌گرفت، گروه‌هایی از زائران ایرانی شهر پیامبر در جوار قبور ائمه بقیع و حضرت ام‌البنین (س) در خلوت خود نوحه خواندند و ثواب آن را به روح آیت‌الله رئیسی خادم ملت و امام رضا (ع) هدیه کردند.

زائران ایرانی در مدینه منوره در هتل‌های محل اقامت خود مراسم ختم قرآن برگزار کردند و علاوه بر این گروه‌های دیگری به صورت دسته‌جمعی ضمن تقدیر از خدمات شهید آیت‌الله رئیسی در چهار دهه گذشته، با قرائت فاتحه و صلوات یاد سیدالشهدای خدمت و همراهانش را گرامی داشتند.

انتهای پیام

نظر شما