شناسهٔ خبر: 66764609 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پیام تسلیت شهادت رئیس جمهور؛

آیت‌الله رئیسی، سید محرومان خواهد ماند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت آیت الله رئیسی گفت: گرچه رفتن ایشان دل دلدادگان را سخت سوزاند ولی او برای همیشه سید محرومان خواهد بود .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و هیئت همراهش را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پیامی، شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور و هیئت همراهش را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛ «‌بسْم ٱللّٰه ٱلرّحْمٰن ٱلرّحیم

من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا الله علیْه فمنْهمْ منْ قضی نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبْدیلًا

برادرم حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اعلی الله مقامه از برترین عزیزانی بود که سال‌ها توفیق خدمت‌گزاری به آستان مبارک حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء را داشت و در آن ساحت افتخار تولیت و خدمت به زائران و محرومان پناهنده به آن درگاه هم و غم او بود حال و هوای خدمتگزاری به ساحت قدس آن امام همام بر جان دل آن عزیز چنان نشسته بود که دوران ریاست جمهوری اش را تحت الشعاع قرار داد. او مردی دین مدار با اخلاص، فسادستیز، مردمی اهل فکر و بصیرت متخلق به اخلاق الله، پرتلاش و با گذشت ولایت مدار ساده زیست بی هوا مجاهدی، انقلابی مقاوم و خوش برخورد بود.

پرکشیدن ایشان را در ایام ولادت حضرت ثامن‌الحجج علیه سلام الله گویای پذیرفته شدن ایشان به آن درگاه می‌دانم. او سوخت تا که رهروی راه آزادگان جهان باشد و تمام مراحل برزخ و منازل قیامت را به سهولت بگذراند؛ نیل به این مقام را به این برادر عزیز تبریک می‌گویم گرچه رفتن ایشان دل دلدادگان را سخت سوزانید ولی او برای همیشه سید محرومان خواهد بود و خواهد ماند. راه پررونقش پر رهرو باد.

در آخر شهادت نماینده ولی فقیه آیت‌الله آل هاشم رحمة‌الله علیه را که مردمی بودن ایشان همیشه بر سر زبان‌ها بود، و نیز شهادت برادر عبداللهیان را که در روزهای مقاومت برای همیاری و همفکری کشورها سفرهای بسیاری داشت و موفق بود و شهادت استاندار آذربایجان شرقی و سردار موسوی، کادر پرواز و همهٔ همراهان را تبریک و تسلیت گفته و از درگاه الهی بر همۀ این عزیزان علو درجات و بر بازماندگان صبر و اجر خواهانم.

قبولی همه این مصائب را که بر آزادگان، عالم مردم ایران اسلامی مقام معظم رهبری دام ظله العالی و در رأس به وجود مبارک حضرت ولی عصر ارواحنا فداه وارد شده تعزیت می‌گویم. خدا کند همۀ این تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه، گذشت‌ها جانبازی‌ها مقبول درگاه آن سرور غائب از نظر روحی فداه باشد و موجب قرب ظهور و فرج و گشایش اسلام و اهل اسلام گردد. آمین آمین.»

نظر شما