شناسهٔ خبر: 66764011 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

ساخت تابلو مغازه با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

اگر شما هم صاحب کسب و کار و مغازه ای در شهرتان هستید و نیاز به یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و جذاب برای مغازه خود دارید این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا شما را با یکی از تابلوسازی های برتر و با کیفیت آشنا کنیم.

صاحب‌خبر -

ساخت تابلو مغازه با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

تبلیغات :::...:::::...:..

تابلوسازی تابلوشد یکی از برترین و دسته اول ترین تابلوسازی های ایران میباشد که در استان تهران مشغول فعالیت میباشد. این تابلوسازی دارای یک کارگاه انبوه از دستگاه های مدرن ساخت حروف تابلوهای تبلیغاتی و همچنین دارای بیش از 100 پرسنل حروف ساز با تجربه میباشد که همین امر این تابلوسازی را با سایر تابلوسازی های دیگر متفاوت میکند. این تابلوسازی یک کارگاه عمده ساز حروف برجسته در استان تهران میباشد که خدمات خود را به سراسر کشور ارسال میکند. 

از جمله خدمات این تابلوسازی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

ساخت تابلو چلنیوم 

ساخت تابلو استیل 

ساخت تابلو نئون 

ساخت تابلو کامپوزیت 

ساخت تابلو فلزی

ساخت تابلو پلاستیک

ساخت تابلو چلنیوم با قیمت ارزان

اگر به دنبال یک تابلوی زیبا و درخشان و با دوام برای مغازه خود میباشید ، تابلو چلنیوم یک انتخاب مورد توجه میتواند برای شما باشد. درر تابلوسازی تابلوشد تمامی تابلوهای چلنیوم به صورت عمده و دقیقاً با همان قیمت عمده ساخته و فروخته میشوند . این تابلوسازی با به کار بردن مواد اولیه با کیفیت در ساخت تابلوهای چلنیوم میتواند با ضمانت طولانی ، خدمات ساخت این نوع تابلوها را برای شما به عهده بگیرد. برای اطلاعات بیشتر با سایت تابلوسازی تابلوشد همراه باشید.

ساخت تابلو استیل با بهترین کیفیت

اگر صاحب دفتر کار یا یک شرکت هستید و نیاز به یک تابلوی درخشان و با طول عمر بالا میباشید میتوانید از تابلو استیل به عنوان تابلوی تبلیغاتی خود استفاده کنید. ساخت تابلو استیل در تابلوسازی تابلوشد با استفاده از ورق های استیل   304 و 316 انجام میشود. این ورق ها توسط دستگاه لیزر CNC برش خورده و در زیر دستگاه جوش استیل به یکدیگر جوش خورده و ساخته میشوند. این تابلوسازی با ارائه بهترین مواد اولیه در ساخت این تابلو ها و تضمین کیفیت رضایت اکثر مشتریان خود را به دست آورده است. شما میتوانید برای ثبت سفارش با سایت تابلوسازی تابلوشد همراه باشید و از طریق راه های ارتباطی با مشاورین این تابلوسازی در تماس باشید.

ساخت تابلو کامپوزیت برای مغازه

تابلو کامپوزیت میتواند یک نمای بسیار زیبا به تابلوی مغازه شما بدهد. این تابلو ها که با استفاده از ورق کامپوزیت ساخته میشوند از مزایای بسیاری مانند ، استحکام بالا ، طول عمر بالا ، زیبایی منحصر به فرد ، انعطاف پذیری در طراحی ، تنوع رنگ و طرح ، برخوردار میباشند. از آنجایی که تابلوسازی تابلوشد ارتباط مستقیم با تولید کننده این ورق های کامپوزیت دارد ، با بهترین قیمت این نوع تابلوها را برای مغازه های شما میتواند ساخته و اجرا کند.

ساخت تابلو فلزی با بهترین کیفیت

تابلو فلزی یکی از مقاوم ترین تابلوهای تبلیغاتی میباشد که در تابلوهای سر در شهر ها و شهربازی ها بیشتر کاربرد دارند. این تابلوها به دلیل استفاده از فلزهایی مثل آهن از مقاومت بسیار بالا و طول عمر طولانی مدتی برخوردار میباشند. برای ساخت این نوع تابلوها ابتدا ورق های آهن توسط دستگاه CNC مخصوص برش فلزات ، برش خورده و سپس توسط نیروی حروف ساز در زیر دستگاه جوش فلزات لبه آن ها به یکدیگر متصل میشوند.

مزایای ساخت تابلو برای مغازه و کسب و کار

ساخت و طراحی تابلو برای مغازه و کسب و کار شما میتواند از مزایای بسیاری برخوردار باشد برای مثال :

ارائه زیبایی و مدرنیزه کردن نمای مغازه 

جذب مشتری های رهگذر در هیابان ها و معابر

درخشندگی چند برابر و چشم گیرتر برای مغازه و کسب و کار شما

ساخت یک هویت و برند در معابر برای مغازه خود در کنار سایر رقبا 

تابلوسازی تابلوشد سازنده دسته اول تابلوهای تبلیغاتی در سراسر کشور

تابلوسازی تابلوشد سازنده دسته اول تابلوهای تبلیغاتی در استان تهران و سراسر کشور میباشد که دارای کارگاه انبوه ساخت و ساز حروف و همچنین دارای بیش از 100 پرسنل حروف ساز میباشد که حروف های تابلوهای تبلیغاتی را به صورت عمده ساخته و با همان قیمت عمده فروشی عرضه میکند. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

سایت تابلوسازی تابلوشد : https://tabloshod.com

آدرس دفتر : تهران ، بازار آهن مکان ، فاز هشت مرکزی ، پلاک 1950

شماره تماس : 09126007649

نظر شما