شناسهٔ خبر: 66764001 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی و همراهانش؛

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام پیام تسلیت داد

ایلام- سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در پی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و همراهان‌شان پیام تسلیت داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، علی هَلَشی سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در این پیام آورده است: خادم‌الرضا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور محترم کشورمان به همراه هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد که روز یک‌شنبه در ورزقان آذریایجان شرقی رخ داد به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

شهادت هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، منادی عدالت اجتماعی و امیدآفرینی، فرمانده راستین جبهه مقاومت علیه استکبار و خادم الرضا، در شب میلاد حضرت ثامن الحجج آقاعلی‌بن موسی الرضا (ع)، جان تمامی ملت ایران و دل‌های مسلمانان در سراسر جهان را به درد آورد.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و جامعه فرهنگ، هنر و رسانه استان، شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب و دیگر همراهان ایشان را به ساحت مقدس حضرت صاحب‌الزمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)،مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و عموم ملت شریف ایران و استان شهیدپرور ایلام تسلیت و تعزیت گفته و برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات از خداوند متعال مسألت می نمایم.

نظر شما