شناسهٔ خبر: 66763770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس حوزه علمیه خواهران اردبیل:

ثمره خدمت مخلصانه «آیت الله رییسی» شهادت بود

اردبیل- رییس حوزه علمیه خواهران اردبیل گفت: ثمره و نتیجه خدمت مخلصانه آیت الله رییسی به ملت ایران شهادت بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رسول خواسته ظهر دوشنبه در اجتماع مردمی عزاداران شهید جمهور در اردبیل در مسجد میرزاعلی اکبر این شهر اظهار کرد: در مکتب اسلام بزرگترین عبادت خدمت به مردم است و اگر این خدمت آراسته به اخلاص و مجاهدت باشد اجر و پاداشی بی پایان خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: انبیا و ائمه اطهار (ع) در مسیر گره گشایی از مشکلات مردم بر خدمت خالصانه تاکید دارند و در این بین باید این خدمت مخلصانه منجر به شهادت شود تا ماندگاری بیشتری را شاهد باشیم.

رییس حوزه علمیه خواهران اردبیل گفت: رییس جمهور شهید کشورمان در این سنگر مجاهدتی وصف ناپذیر داشت و خود را سرباز ولایت می دانست و در میدان همراهی با مردم همواره پیشقدم و پیشرو بوده است.

خواسته افزود: بالاترین مصلحت و معرفت در این مسیر رسیدن به رضای الهی و کسب جایگاه برتر شهادت است که امروز نصیب رییس جمهور مخلص و متعهد شده که برای همیشه تاریخ از آن به نیکی یاد می شود.

وی ادامه داد: این شخصیت ممتاز شاگرد شهید بهشتی بوده و همچون بهشتی توانست در راه خدمت به مردم طعم شیرین شهادت را چشیده و برای همیشه تاریخ در این کشور ماندگار باشد.

رییس حوزه علمیه خواهران اردبیل بیان کرد: بالاترین افتخار آیت الله رییسی در کنار خدمت به مردم لقب خادم الرضا بودنش بود که همواره عشق به ثامن الحجج را در دل برای خودش بزرگترین افتخار می دانست.

در این مراسم مداحان اهل بیت مداحی کرده و شرکت کنندگان در اردبیل و سایر شهرها با نثار فاتحه و صلوات یاد و خاطره رییس جمهور شهید آیت الله رییسی را گرامی داشتند.

نظر شما