شناسهٔ خبر: 66763306 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

معاون علمی رییس جمهور در پیامی تاکید کرد؛

آیت الله رئیسی حامی زیست بوم علم و فناوری بود

اقتصاد ایران: معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور آیت الله رییسی را حامی و پشتیبان استوار زیست بوم علم و فناوری کشور توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی به مناسبت شهادت دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است؛

«من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهمْ منْ قضی نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبْدیلًا

خبر تلخ شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، سید شهیدان خدمت و همراهان خدوم ایشان پس از ساعت ها چشم انتظاری، دردی جانگاه و داغی عظیم بر دل های نگران و امیدوار مردم ایران نشاند.

رئیس جمهور مردمی، دلسوز و پرتلاش ایران اسلامی که در همه سنگرهای مسوولیت با تواضع و ساده زیستی، روحیه جهادی، عدالت خواهی و فسادستیزی، مخلصانه در صف اول خدمت به مردم ایستاده بود و یادآور بهشتی و رجایی و دیگر یاران شهیدش بود به پاداش عمری ایمان و مجاهدت و خدمت در شب میلاد باسعادت امام رئوف، شهد شیرین شهادت نوشید.

اینجانب با تسلیت شهادت جانگداز آیت الله رئیسی، سید محرومان و شهیدان خدمت و حامی و پشتیبان استوار زیست بوم علم و فناوری کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه مردمی تبریز، برادر ارجمندم دکتر حسین امیر عبداللهیان، وزیر خردمند و انقلابی امور خارجه، دکتر مالک رحمتی، استاندار متعهد و مردمی آذربایجان شرقی و دیگر همراهان رئیس جمهور در پرواز خدمت به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، علو درجات و حشر با اولیا الله را برای آن خدمتگذاران شریف و صبر و سلامتی را برای خانواده های داغدار آنان مسالت دارم.

در این لحظات سخت و جانفرسا با ارواح طیبه سید شهیدان خدمت و یاران شهیدش پیمان می بندیم به تاسی از روحیه خستگی ناپذیر خادم بزرگ ملت، راه پر افتخار او را با گام هایی استوار ادامه دهیم تا کوچکترین خللی در روند خدمت و مدیریت مجاهدانه امور ایجاد نشود.»

برچسب‌ها:

نظر شما