شناسهٔ خبر: 66763298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار کردستان:

ویژگی شاخص شهید رییسی تبعیت از ولی امر مسلمین بود

سنندج_استاندار کردستان گفت: آیت الله دکتر شهید رئیسی را احیاگر کار و تلاش خدمت جهادی و انقلابی بودند و ویژگی شاخص ایشان تبعیت از ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر دوشنبه در مراسم عزاداری شهید خدمت که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، با تسلیت شهادت خادم با اخلاص ملت رئیس جمهور ولایی و خستگی ناپذیر و همراهان ایشان اظهار کرد: امروز در میلاد علی ابن موسی‌الرضا (ع) هستیم و شهید رئیسی خدمتش را با حضور در مرقد امام رضا (ع) آغاز کرد و شهادتش در شب میلاد این امام بزرگوار رقم خورد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما چهره‌های برحسته‌ای از خدمتگزاری و توانمندی در حوزه‌های مختلف به تاریخ ایران زمین و حکومت اسلامی و دنیا معرفی کرده است، افزود: در دهه اول انقلاب چهره‌های برجسته‌ای چون شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید رجایی و شهید باهنر و افراد دیگری به درجه رفیع شهادت رسیدند و اینها سند حقانیت مسیر ملت بزرگ ایران بودند.

وی بیان کرد: آیت الله دکتر شهید رئیسی را احیاگر کار و تلاش خدمت جهادی و انقلابی بودند که محبوب، پرتلاش بود و شبانه روز خدمت می‌کرد و در کمال فروتنی و تواضع در بین مردم بود و ویژگی شاخص ایشان تبعیت از ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری بود.

استاندار کردستان اضافه کرد: هرگاه در نشست‌های استانداران جناب آقای رئیس جمهور می‌خواستند نکته‌ای را متذکر شوند بعد از استدلال‌ها می‌فرمودند این خواسته آقا است و این روحیه ولایتمداری ایشان را می‌رساند.

زارعی کوشا اعلام کرد: از نکات برجسته شهید رئیسی این بود که هیچگاه فرصتی را برای دفاع از خود تلف نکرد و با وجودی که به شدت و ناجوانمردانه مورد تخریب دشمنان داخلی و خارجی بود و دستاوردهایشان نادیده گرفته می‌شد اما برایشان اهمیتی نداشت و به خدمت خود ادامه می‌داد.

نظر شما