شناسهٔ خبر: 66762898 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

مجاهدت و صداقت آیت الله رییسی مزدی غیر از شهادت ندارد

ساری- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تسلیت شهادت آیت الله رییسی گفت: سال‌ها مجاهدت و صداقت در راه پیشرفت و عزت جمهوری اسلامی مزدی به غیر از شهادت ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در پیام تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهان وی آورده است: خبر شهادت جمعی از خادمان صدیق ایران اسلامی، از جمله رئیس جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت الله رئیسی غمی جانکاه در قلب و جان ملت ایران اسلامی و آزادگان و مسلمانان جهان افزود.

در ادامه آمده است: سال‌ها مجاهدت و صداقت در راه پیشرفت و عزت جمهوری اسلامی در مسئولیت‌های متعدد قضائی و اجرایی و خدمت در آستان قدس رضوی مزدی جز شهادت ندارد و این مدال افتخار به فرمایش شهید مقاومت حاج قاسم بر سینه کسی نصب می‌شود که قبل از شهادت مانند شهید زندگی کند.

همچنین تصریح شده است: خادمان صدیق حادثه بالگرد در مسیر خدمت به ملت بزرگ ایران و در حال تلاش برای پیشرفت و عزت مردم عزیز و صبور کشور به آرزوی خود رسیدند همان مدالی بر گردن خود آویختند که مستحق آن بودند.

حجت الاسلام شریف تبار عنوان کرد: بی شک خدمات و تلاش‌های شبانه روزی و مخلصانه این مرد بزرگ در یاد و خاطرات ملت ایران حک خواهد شد و تاریخ شاهد فعالیت‌های بی وقفه و روحیه جهادی و مردمی این شهید سعید تمام قامت خواهد ایستاد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: اگر چه با رفتن آیت الله شهید خدمت، عطر و بوی شهید رجایی و بهشتی دوباره در کشور به مشام‌ها رسید و غمی دیگر بر غم‌های ملت مقاوم ما اضافه شد اما بار دیگر ملت مقاوم ایران با وحدت و انسجام ملی این حادثه را تحت عنایات و راهبری مقام عظمای ولایت پشت سر خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: ایران اسلامی در طول سال‌های پس از انقلاب عزیزان و بزرگان بسیاری را در مسیر تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های الهی خود از دست داد ولی به فرموده مقام معظم رهبری سکاندار و دیده بان انقلاب اسلامی خللی در ادامه راه نخواهد دید و به مسیر پیشرفت و عزت و آرمان انقلابی خود ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام شریف تبار در این پیام تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و مجامع وابسته شهادت مظلومانه شهدای راه خدمت در رأس آن، سید شهدای راه خدمت حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب، مؤمن، انقلابی و مردمی و همراهان خدوم کشور از جمله وزیر مخلص و پرتلاش امور خارجه، نماینده معزز ولی فقیه و استاندار جوان آذربایجان غربی و خلبانان بالگرد را به محضر ولی عصر (عج الله تعالی شریف)، رهبر معظم انقلاب، خانواده مکرم شأن و ملت مقاوم و سربلند و صبور ایران اسلامی به ویژه دیار لاله خیز مازندران که چند روز قبل آیت الله رئیسی مهمان این دیار بود تسلیت عرض می‌کنیم.

نظر شما