شناسهٔ خبر: 66762822 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر علوم مطرح کرد؛

رییس جمهور برای راه اندازی مجدد آموزش حضوری مرارت های زیادی کشید

وزیر علوم گفت: شهادت می‌دهم که رئیس جمهور مرحوم چه مرارت‌ها تحمل کردند تا در دوران کرونا شاهد راه‌اندازی مجدد آموزش حضوری در دانشگاه‌ها باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم محمدعلی زلفی‌گل در مراسم سوگواری و یادبود رئیس‌جمهور شهید و همراهانش که در ستاد وزارت علوم برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه رئیس‌جمهور شهید و یاران همراهش گفت: باور چنین اتفاقی تلخ و سخت است، اما تسلیم حکمت و تقدیر خداوند بزرگ هستیم.

وی افزود: این نظام و این مملکت صاحب دارد، هزاران شهید جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و برای عزت این نظام تقدیم کردند. آنچه که مسلم است، این است که خون شهدا تضمین کننده یکپارچگی و اتحاد ملت جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر علوم ادامه داد: سید محرومان، شهید خدمت، حضرت آیت‌الله رئیسی و یاران و همراهان صدیق به بزرگ‌مردان شهید رجائی و باهنر پیوستند. همه این شهیدان در راه خدمت به کشور سر از پا نمی شناختند. این توفیق نصیبم شد که در خدمت ایشان باشم. شهادت می‌دهم که این سید مظلوم همه زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرد.

زلفی‌گل افزود: آیت‌الله شهید رئیسی در سفرهای پیاپی استانی همواره دغدغه مردم را داشت و شعارش این بود که مردم به ما اطمینان کردند و ما باید امانتدار اعتماد آنان باشیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ایشان هیچ کاری را دستور انجام نمی‌داد، مگر اینکه مطمئن می‌شدند آن کار به نفع مردم است و همواره اعتقاد داشتند کار کارشناسی که به نفع آینده مردم باشد، حتما باید اجرایی شود. عدالت، همواره شعار ایشان بود و در توزیع منابع به این مهم توجه می‌کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: شهادت می‌دهم که رئیس جمهور مرحوم چه مرارت‌ها تحمل کردند تا در دوران کرونا شاهد راه‌اندازی مجدد آموزش حضوری در دانشگاه‌ها باشیم. دلسوزی و اعتماد مردم را سرمایه خود در مسیر خدمت به خلق می‌دانست. آرزو داریم در سالروز ولادت آقا امام رضا (ع) با ائمه اطهار محشور و همنشین باشند.

نظر شما