شناسهٔ خبر: 66762641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس جمهور ایران برخواسته از خطه خراسان و خادم الرضا (ع) بود

استاندار خراسان رضوی گفت: شهید آیت الله رئیسی برخواسته از خطه خراسان بود و افتخار خادم الرضایی در این خطه را داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یعقوبعلی نظری در حاشیه مراسمی که به منظور شهادت رئیس جمهور کشورمان و جمعی از هیئت همراهشان در محل نمازخانه استانداری خراسان رضوی برگزارشد در جمع خبرنگاران اظهارداشت:آیت الله رئیسی از این خطه بودند و افتخار خادم الرضایی را داشتند و جای افتخارداشت که من هم در همه سلسله مراتب ایشان به هم استانی‌هایم خدمت کردم.

وی افزود:جای تبریک دارد به مردم  خطه خراسان که به برکت امام هشتم شیعیان، فرزندانی را تقدیم نظام مقدس اسلامی، کشور اسلامی و جهان اسلام و ایران کرده است که بسیجی وار و شهادت گونه خدمتگزار مردم بودند و هستند.

استاندار خراسان رضوی افزود: با این همه مجاهدت و حضور اخلاص گونه در دوره خدمت ایشان رسیدن به درجه رفیع شهادت بسیار با ارزش است.

رئیس جمهور همواره صدای مردم را می‌شنید و آماده خدمت بود

نصرالله پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به فاجعه سقوط هلیکوپتر رئیس جمهور و همراهان و درگذشت شهادت‌گونه تعدادی از مقامات ارشد نظام، اظهارداشت: در زمان خدمت در آستان قدس رضوی همکاری نزدیکی با تولیت وقت آستان یعنی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی داشتم، نگاه ایشان به مسائل نگاه جدی و همراه با رویکرد جهادی و توسعه‌ای بود.

وی افزود: ایشان تلاش می‌کردند برای حل مشکلات به نفع مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند، روحیه خدمتگذاری ایشان در زمان مسئولیت‌های قضایی نیز این گونه بود که همه صحبت‌ها را گوش می‌دادند و دلسوزان را می‌پذیرفتند و اقدام می‌کردند و همواره به عنوان یک خدمتگذار در جمهوری اسلامی مطرح بودند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباطات فراوانی در مجلس نیز با ایشان داشتیم و هر زمان ضرورتی ایجاد می‌شد، ایشان با وجود بار مسئولیت‌ها شنونده صدای مردم بودند و به از آنجایی که دسترسی به ایشان آسان بود، صدای مردم و مطالبات آنان را به ایشان منتقل می‌کردیم.

انتهای پیام/282

نظر شما