شناسهٔ خبر: 66762338 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت ساخت در پی شهادت رئیس‌جمهور

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در پیامی شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس‌جمهور عزیز کشورمان به همراه هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد در ورزقان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیام تسلیت، خیرالله خادمی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در پی شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس‌جمهور عزیز کشورمان به همراه هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون»

شهادت ناباورانه یار وفادار مقام معظم رهبری، خادم الرضا (ع)، خادم ملت ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، همچنین وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهانش ایران را در غمی عظیم فرو برد. رئیس‌جمهور محبوب و مردمی ایران در شب میلاد هشتمین امام شیعیان دعوت حق را لبیک گفت و مسلمین را با غمی جانکاه تنها گذاشت. این ضایعه، فقدانی بزرگ و دردناک برای ملتی است که خدمتگزاری راستین و پر تلاشی را از دست داد، خدمتگزاری که در راه اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی لحظه‌ای آرام نداشت و در این راه از جان خویش نیز دریغ نداشت.

با نهایت تأسف و تأثر این حادثه تلخ و جانکاه را محضر حضرت آیت‌الله امام خامنه ای ولی‌امر مسلمین و امت اسلامی ایران تسلیت عرض نموده و برای ایشان از خداوند سبحان علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار (س) و برای امت اسلامی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.»

نظر شما