شناسهٔ خبر: 66762306 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهید آیت الله رئیسی، صفای باطن فوق العاده‌ای داشت

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد گفت: آیت الله رئیسی صفای باطن فوق العاده‌ای داشتند و در وجود ایشان ناخالصی دیده نمی‌شد.

صاحب‌خبر -

 آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد گفت: آیت الله رئیسی محو انقلاب اسلامی، آرمان شهدا و خدمت خالصانه به مردم بود و شاید بتوان گفت مزد یک عمر جهاد در راه خدا که از جوانی ایشان در قم شروع شد و در طول انقلاب اسلامی استمرار پیدا کرد رسیدن به قله شهادت بود. 

مدیر حوزه‌های علمیه کشور حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور را حادثه‌ای تلخ ناگوار و نگران کننده توصیف کرد و افزود: شهادت مقام والایی است که بزرگان به آن عشق می‌ورزیدند و ایشان هم به آن قله رسید، اما برای ما فراق و دوری از چهره خدوم و پاک ایشان بسیار سنگین و دشوار است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور به ویژگی‌های شخصیتی شهید آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: ایشان صفای باطن فوق العاده‌ای داشتند، در وجود ایشان ناخالصی دیده نمی‌شد، چهره ایشان حکایتگر یک روح روح پاک و صفای باطن ممتاز بود، از سوی دیگر ایشان دارای تواضع و فروتنی فوق العاده‌ای بود.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: هرگز حس جاه و مقام ایشان را نگرفت و در طول دوره‌های خدمت در مناصب گوناگون این ویژگی کاملاً پیدا بود.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: نگاه ایشان به مسائل عالمانه و بلند بود و یک رویکرد تمدنی، جامع و منبعث از انقلاب اسلامی داشتند.

آیت الله اعرافی بی قراری برای خدمت به مردم را از ویژگی‌های فوق العاده آیت الله رئیسی عنوان کرد و افزود: روحیه جهادی، بی‌قراری برای خدمت، تواضع، نگاه کلان به مسائل کشور، هم‌اندیشی و هم افزایی و همکاری برای پیشبرد کار‌ها از امتیازات کم نظیر ایشان بود.

 

نظر شما