شناسهٔ خبر: 66761772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

شهادت هنر مردان خدا است

سردار «اکبری» با بیان اینکه شهادت هنر مردان خداست، گفت: شهید آیت الله رئیسی خادم امام رضا علیه السلام بود و در روز میلاد آن امام به شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام امروز در مراسم بزرگداشت شهادت جانسوز رئیس جمهور و هیات همراه ایشان با بیان اینکه شهادت هنر مردان خداست، اظهار داشت: شهید آیت الله رئیسی خادم امام رضا علیه السلام بود و در روز میلاد آن امام به شهادت رسید.

وی حضور خادمان آستان قدس رضوی به همراه پرچم متبرک حرم رضوی در جمع پاسداران سپاه استان را با توجه به شهادت آیت الله رئیسی مایه آرامش دانست و افزود: در ۴۶ سال گذشته فراز و نشیب‌های بدتر را پشت سر گذاشته‌ایم، جمهوری اسلامی در بحران‌ها رشد و نمود پیدا کرده است.

سردار اکبری، تصریح کرد: ما ولی نعمت و ولایت داریم که همین ولایت به ما آرامش می‌دهد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد: شهادت شهدای راه خدمت در روند پیشبرد امورات انقلاب خللی ایجاد نمی‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در توصیف خادم الرضا شهید آیت الله ابراهیم رئیسی و دو مرحله سفر به استان چهارمحال و بختیاری، گفت: شهید آیت الله ابراهیم رئیسی در مدت ریاست جمهوری خود کار‌های جهادی، ارزشمند و شبانه روزی در سرتاسر کشور داشت اما مأنوسیت ایشان با استان چهارمحال و بختیاری از جنس ویژه‌ای بود.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سرشته روحانی اعزامی از آستان قدس رضوی با کاروان زیرسایه خورشید نیز به تبیین گوشه‌هایی از شاخصه‌های شهید آیت الله ابراهیم رئیسی همچون جهادی بودن و اهتمام به خدمت رسانی و رسیدگی به محرومین پرداخت.

مداحی خادمی از ذاکران آستان قدس رضوی از دیگر برنامه‌های این مراسم در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام بود.

انتهای پیام/

نظر شما