شناسهٔ خبر: 66761574 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پیام تسلیت استاندار و نماینده ولی فقیه در خوزستان

استاندار و نماینده ولی فقیه در خوزستان طی پیامی مشترک مراتب تسلیت و تعزیت خود را از شهادت رئیس‌جمهور و تیم همراه در سانحه بالگرد حین مأموریت اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان علی‌اکبر حسینی‌محراب، استاندار خوزستان و سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان طی پیامی مشترک به شرح زیر مراتب تسلیت و تعزیت خود را از شهادت رئیس‌جمهور دولت مردمی، خادم‌الرضا (ع) و تیم همراه در سانحه بالگرد حین مأموریت اعلام کرد.

«انالله و اناالیه راجعون

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و عروج ملکوتی رئیس‌جمهور صادق، مهربان و خادم ملت ایران حضرت آیت الله دکتر رئیسی و همچنین وزیر امور خارجه خدوم، نماینده محترم ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان که در حین خدمت به محروم‌ترین نقاط کشور به شهادت رسیدند موجب تأثر و تألم اینجانبان گردید.

بی‌شک روح پرفتوح همه این عزیزان در جوار امام مهربانی‌ها، هشتمین خورشید آسمان امامت، امام رضا (ع) و در کنار امام راحل و همتایان شهیدشان، شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی، در سایه رحمت و مغفرت الهی و آرامش ابدی قرار گرفته است.

این‌جانبان عروج رئیس‌جمهور محبوب، خدوم و مغتنم حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ملت شریف ایران و مردم شهیدپرور و ولایتمدار خوزستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای این شهدای والامقام علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار (علیهم السلام) مسئلت داریم.

سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز

علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان»

نظر شما