شناسهٔ خبر: 66761534 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رهبر انصارالله به رهبری و ملت ایران تسلیت گفت

رهبر انصارالله یمن با ابراز تاسف از حادثه دردناکی که برای رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان و همراهان آنها در سقوط بالگرد رخ داد، شهادت این بزرگواران را به ملت و دولت و رهبری جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن با ارسال پیام تسلیتی برای ملت و رهبری ایران به خاطر شهادت جانسوز آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهان ایشان در حادثه دردناک سقوط بالگرد اعلام کرد: با کمال تاسف و ناراحتی خبر ناگوار شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان و همراهان آنها را را دریافت کردیم.

رهبر انصارالله در این پیام تسلیت خود گفت: عمیق‌ترین مراتب تسلیت خود را به امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و ملت مسلمان ایران و همه مسئولان این کشور و خانواده‌ها و نزدیکان این شهدا ابراز می‌داریم.

پیشتر مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن شهادت ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان را به آیت الله خامنه‌ای و ملت ایران تسلیت گفت.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: در کنار جمهوری اسلامی ایران هستیم و کاملا به قدرت و توان آن برای صبر و ایستادگی و پشت سر گذاشتن دشواری‌ها اطمینان داریم. شهادت سید ابراهیم رئیسی ضایعه بزرگ برای تمام امت اسلام است، او مواضع صریح، قدرتمند و شجاعانه‌ای در حمایت از مسائل امت اسلام به ویژه مسئله فلسطین و حمایت از ملت فلسطین اتخاذ کرده بود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به‌ همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه عصر دیروز یکشنبه بر اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما