شناسهٔ خبر: 66761533 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکنش کاربران فضای مجازی به شهادت رئیس جمهور کشور؛ «ایران» ترند دوم ایکس شد

شهادت رئیس جمهور و وزیر امورخارجه کشورمان و سایر همراهانشان موجب شده واژه ایران دومین کلمه ترند در شبکه اجتماعی ایکس شود.

صاحب‌خبر -

 روز گذشته بالگرد حامل آیت الله رئیسی،  رئیس‌جمهور کشورمان که برای افتتاح ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز به این شهر عازم شده بود در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد که منجر به شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و همراهانشان شد.

وقوع حادثه ناگوار و ناگهانی برای رئیس جمهور کشورمان و همراهاهنشان هنگام برگشت از سفر استانی، واکنش‌های بسیاری را در داخل و خارج از کشور به همراه داشت.

از عصر روز گذشته به دنبال وقوع سانحه سقوط بالگرد که منجر به شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و همراهان شد، انتشار پست‌های مرتبط با این حادثه در شبکه‌های اجتماعی، واژه‌ «ایران» را به ترند دوم شبکه اجتماعی ایکس یا همان توئیتر سابق تبدیل کرد و انتشار پست‌ها با واژه‌های «رئیس جمهور ایران» و «ابراهیم رئیسی» شدت گرفت، همچنین با افزایش جست‌وجوهای مرتبط با این حادثه، واژه های مرتبط با «سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران» به ترند گوگل تبدیل شد.

واکنش کاربران فضای مجازی دنیا به شهادت رئیس جمهور کشور؛ «ایران» ترند دوم ایکس شد
 

در همین راستا، واژه «ایران» که شب گذشته، ترند چهارم در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) شده بود، طی ساعات اخیر به ترند دوم در این شبکه اجتماعی تبدیل شد، همچنین بیش از 400 هزار پست پیرامون رئیس جمهور کشورمان در ایکس منتشر شد.

واکنش کاربران فضای مجازی دنیا به شهادت رئیس جمهور کشور؛ «ایران» ترند دوم ایکس شد

برچسب‌ها:

نظر شما