شناسهٔ خبر: 66761191 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برپایی مراسم گرامی داشت رئیس جمهور شهید از امشب در مسجد جامع بندرعباس

مراسم گرامی داشت شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، امشب پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

برپایی مراسم گرامی داشت رئیس جمهور شهید از امشب در مسجد جامع بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان از همگان دعوت کرد در این مراسم شرکت کنند و یاد و خاطره رئیس جمهور شهید کشورمان را زنده نگه دارند.

شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت هرمزگان هم گفت: برادران اهل سنت هرمزگان نیز فردا شب و پس از اقامه نماز عشا در مسجد جامع اهل سنت بندرعباس به پاس خدمات شهید ایت الله رئیسی مراسم گرامی داشت برگزار می‌کنند.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس هم گفت: برای جابجایی شهروندان سوگوار از مناطق پررفت و آمد شهر به مقصد مساجد جامع شیعه و اهل سنت بندرعباس، اتوبوس رایگان بکار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در هرمزگان

پس فردا هم قرار است مراسم گرامی داشت شهید رئیسی با همکاری شهرداری بندرعباس در گلزار شهدای این شهر برپا شود که ساعت برگزاری آن به آگاهی مردم می‌رسد.

امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در دیدار با شماری از علمای اهل سنت هرمزگان و مسئولان شهری بندرعباس، شهید رئیسی را نماد خدمت صادقانه به مردم معرفی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: خدمت رسانی به هرمزگان و به ویژه به مردم ساکن در مناطق کمتر برخوردار استان مانند جزیره هرمز و شهرستان بشاگرد از اولویت‌های رئیس جمهور شهید بود که بار‌ها در سفر‌های استانی برآن تاکید می‌کرد.

نظر شما