شناسهٔ خبر: 66761036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی:

شهید رئیسی در خدمت به مردم الگو بود

نماینده مردم یزد، اشکذر، ندوشن و زارچ در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در مسیر خدمت به مردم از شهید آیت‌الله رئیسی الگو بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمدصالح جوکار ضمن عرض تسلیت به‌خاطر ضایعه دردناکی که به‌واسطه شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانشان در سانحه سقوط بالگرد بر ملت ایران وارد شد، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی مظهر خدمت به مردم بوده و در این راه شوق از خود نشان داده و برای خدمتگزاری سر از پا نمی‌شناخت.

وی با تأکید بر اینکه قطعاً باید راه این شهید خدمتگزار ادامه داد: با خاطرات و سیره‌ای که از ایشان سراغ داریم، باید این شهید بزرگوار را الگو قرار داده و در راه خدمت به مردم تلاش کنیم.

نماینده مردم یزد، اشکذر، ندوشن و زارچ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی خادم‌الرضا (ع) شهید آیت‌الله رئیسی ادامه داد: نگاه شهید رئیسی گسترش فرهنگ رضوی در جامعه بود؛ زمانی که تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده گرفت، نمایندگی این آستان را در شهر‌ها و استان‌ها مختلف تشکیل داد.

وی ادامه داد: قبل از آنکه شهید رئیسی تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده بگیرد، خادمی آن امام همام در انحصار عده‌ای خاص بود. شهید رئیسی بر این باور بود که همه ملت ایران می‌توانند خادم‌الرضا (ع) باشند؛ وی در صدد توسعه فضائل امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی در جامعه بود.

جوکار تصریح کرد: به‌واسطه طرح خادم‌یاری که از طرح‌های شهید رئیسی بود، عده زیادی در این طرح ثبت‌نام کردند و در جای‌جای کشور به خدمت‌گزاری محرومان پرداختند. به‌واسطه رونق این طرح اقدامات خوبی در راستای محرومیت‌زدایی صورت گفت.

وی با تأکید بر اینکه ارادت به امام رضا (ع) در وجود شهید رئیسی تلألؤ داشت، ادامه داد: دومین قاضی‌القضات شهید، به تأسی از فرهنگ رضوی در دوران ریاست قوه قضائیه و همچنین دوران ریاست جمهوری نیز عشق خدمت به مردم را داشت و اینکه به او سید محرومان می‌گفتند، حقیقت داشت.

نماینده مردم یزد، اشکذر، ندوشن و زارچ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهید رئیسی از نگاه تحولی در سیاست داخلی و خارجی توانمندی بالایی داشت، گفت: بسیاری از مردم ایران با شهادت دومین ابرمرد شهید میدان، احساس یتیمی را تجربه می‌کنند؛ این شهید وقتی‌که در جلسات مرا می‌دید با به کار بردن جمله «حال مردم یزد خشه؟» احوال مردم یزد را جویا می‌شد و ارادت خاصی نسبت به مردم یزد داشت.

نظر شما