شناسهٔ خبر: 66761020 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیام تسلیت سپاه استان سمنان در پی شهادت آیت الله رئیسی

سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و جمعی از همراهان را تبریک و تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و جمعی از همراهان را تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
بهشتی زمان که ابراهیم وار در مسلخ عشق و دلدادگی،انتظار شیرین پیوستن به قافله یاران شهیدش را داشت و در نهایت به این اجر عظیم دست یافت.
رئیس جمهور مردمی و انقلابی پس از عمری مجاهدت در سنگر های مختلف خدمت و محرومیت زدایی تجلی شکوه و عظمت مردم سالاری دینی را به منصه ظهور رساند.
شاگرد مکتب عاشورایی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سرباز ولایت که خداوند متعال پاداش این مجاهدت ها را با شهد شیرین شهادت داد.
خادم الرضا و عاشق اهل بیت علیهم السلام که در راه خدمت نشان زرین شهادت را در قلب تاریخ جاودان ساخت و در روز میلاد امام مهربانی علی ابن موسی الرضا(ع)به سیدالشهدای محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش پیوست.
انقلاب اسلامی در طول تاریخ پر افتخارش با حوادث مختلف مواجه شده است و به برکت وجود رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله‌العالی ) و ارتباط عمیق بین مردم و ولایت از این برهه های خاص و حساس از تاریخ ایران اسلامی همچون گذشته مقتدر و با صلابت عبور خواهد کرد.
سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان شهادت این مجاهد نستوه و خدمتگزار مردم شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش را به ملت شریف ایران و مردم ولایت‌مدار استان سمنان تبریک و تسلیت گفته و استمرار مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

نظر شما