شناسهٔ خبر: 66760871 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

میلیتائو مقصر روی سه گل ویارئال

تعلیق ستاره رئال برای فینال لیگ قهرمانان

آاس بعد از بازی بسیار ضعیف دیشب ادر میلیتائو برابر ویارئال نوشت که او از ترکیب اصلی رئال برای فینال لیگ قهرمانان خط خواهد خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ادر میلیتائو در اولین بازی فصل برابر بیلبائو مصدوم شد. خیلی زود اعلام کردند که او رباط داده و احتمالا فصل را از دست خواهد داد ولی ستاره برزیلی سخت تمرین کرد تا بالاخره در ماه آوریل مهیای بازی شد.

2024031

میلیتائو مزد ممارست خود را گرفت و در حالی که تصور می‌شد فصل بعد برگردد، تا اینجا 431 دقیقه برای رئال به میدان رفته است. او شدیدا امیدها را به حضور خود در فینال لیگ قهرمانان افزایش داده بود و این از حرف‌های کارلو آنچلوتی در نشست‌های خبری اخیرش نیز مشخص بود ولی احتمالا بازی روز گذشته برابر ویارئال همه چیز را تغییر خواهد داد.

ادر در این بازی به میدان رفت و نمایشی بسیار ضعیف داشت. رئال در نیمه نخست 4-1 پیش افتاد تا به نظر برسد برنده بازی خواهد بود. روی تک گل میزبان که توسط سورلوث نروژی به ثمر رسید، میلیتائو مقصر بود اما هنوز بخش مهم بازی مانده بود. سورلوث در نیمه دوم و در هشت دقیقه سه گل دیگر به رئال زد که روی دو گل بازهم میلیتائو مقصر بود.

2024032

ویارئال 24 سانتر روی دروازه رئال داشت و 21 بار نیز شوت‌زنی کرد. میلیتائو به وضوح سست و کند بود و نمایش او تردیدهای زیادی را برای فینال باعث خواهد شد. 

هرچند کارلتو در نشست پس از بازی سعی کرد از ستاره برزیلی دفاع کند ولی آاس نوشته که دیگر بعید است میلیتائو شانسی برای فینال لیگ قهرمانان و مقابله با نیکولاس فولکروگ داشته باشد. او در آزمون مهم دیشب برابر سورلوث رد شد و کارلتو به نظر نمی‌رسد برابر فولکروگ روی او ریسک کند. با مصدومیت شوامنی، ناچو در دفاع زوج رودیگر خواهد بود.

نظر شما